Ghaundan Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Beistet spiser meg opp, noe helt grusomt og. Spawner han evig med slike spøkelses hunder? Bahlageist? Bare vet jeg skrev det feil. Hoved problemet mitt derimot er når han skader meg slik at jeg får "Pain" og står fast en god del sekunder mens han denger løs på helsen min. Er det noen god måte å forhindre dette på? Har 3 swan potions og 2 blizzard. Bruker 1 blizzard i starten, og etterhvert en swan, men likevel går det ikke. Noen tips?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Sette ned vanskeligheten..? (:
Ghaundan Skrevet 6. november 2007 Forfatter Skrevet 6. november 2007 Går det ann midt i spillet? Vil helst ikke det, alt har vært forsåvidt lett opp til nå og liker en god ufordring
_dAwn_ Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Går det ann midt i spillet? Vil helst ikke det, alt har vært forsåvidt lett opp til nå og liker en god ufordring Går jo altids ant å søke på google... :-)
Ghaundan Skrevet 6. november 2007 Forfatter Skrevet 6. november 2007 Har det, ser ut som jeg må satse på litt flaks og prøve meg fram Er mulig jeg er litt for lav level, men det får jeg ta senere.
AvidGamer Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Du reddet vel heksen? Hun healer deg. Det er vel løysningen det. PS. Hvordan er spillet på HARD? Er kampsystemet anderledes? Do tell please!
Ghaundan Skrevet 6. november 2007 Forfatter Skrevet 6. november 2007 (endret) Hun healer, men langt fra nok. Jeg har rundt 300 i helse, og Beast biter for 20-30. Har kun spilt på hard så såvidt jeg vet er det likt, men du tar endel skade så det hjelper å være rask og oppfinnsom. Endel kamper KREVER også alchemy, og det merkes Off, nei, fant en "free kill" guide, og jeg mangler seff 1 skillpoint. Har heldigvis en save før jeg gikk inn så får bruke den til å fikse opp og gjøre meg klar til boss fight Endret 6. november 2007 av Ghaundan
Fornax Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Slet også med The Beast i starten - dog på medium;). Skulle anta at løsningen er noe av det samme... Brukte også Blizzard og Swan(? - den som healer Vitality raskt). Den store forskjellen når det funkerte, var at jeg da løp rundt når Vitality'en var redusert for å heale meg opp. Kunne da løpe i ring i opptil 30sek for å heale; konsentrerte meg deretter om Bargheistene - stort sett i group mode - helt til The Beast var alene. Husk også å bruke Sign's (den første blå som kan stunne o.l. etterhvert).
Gonzolaz Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Hm, tok nesten ikke en eneste en av de hjelperne til Beast. Tar og fokuserer først på Beast, når jeg var ca 1/2 ned på helse drakk jeg potion og løp litt rundt, slo beast 1-2 ganger, løper litt, gjenta til Beast er død Blir du omringet dobbeltklikker du en av rettningstastene så hopper Geralt over beista.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Pleier å være videoer der folk viser slikt på Youtube..? (:
Ghaundan Skrevet 7. november 2007 Forfatter Skrevet 7. november 2007 Fant ut hvordan jeg kunne gjøre det lett. Oppgradere første sign'et mitt så det kunne stunne, og be om at det gjorde det, veldig flaks basert og det ble endel løping og prøving
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå