Islanbadsj Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 1. UBRS er en raid instance fordi det er mulig å gå inn der som raid, noe også den store majoriteten spillere måtte gjøre før BC for å klare å fullføre den.5 mann PUGS som kunne ta ned Drakkisath var omtrent ikkeeksisterende på den tiden, og om du referer til skrytevideoene der en 5 manns gruppe eller mindre klarte det, så er vel heller det i seg selv et bevis på det motsatte. Rait. Jeg tanket der 5 mann med armsspecc, Aegis og the Scarlet Commander og generelt mange greenies, uten wipes. Og jeg var noob. De andre i gruppa var ikke noe særlig geara de heller. Kanskje noen med litt T1, maks. UBRS blir aldri en raidinstance i mine øyne. Nå er jo Onyxia også blitt 5-manna da, så akkurat det er vel faktisk ett ganske dårlig argument...
Lightningwolf Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 1. UBRS er en raid instance fordi det er mulig å gå inn der som raid, noe også den store majoriteten spillere måtte gjøre før BC for å klare å fullføre den.5 mann PUGS som kunne ta ned Drakkisath var omtrent ikkeeksisterende på den tiden, og om du referer til skrytevideoene der en 5 manns gruppe eller mindre klarte det, så er vel heller det i seg selv et bevis på det motsatte. Rait. Jeg tanket der 5 mann med armsspecc, Aegis og the Scarlet Commander og generelt mange greenies, uten wipes. Og jeg var noob. De andre i gruppa var ikke noe særlig geara de heller. Kanskje noen med litt T1, maks. UBRS blir aldri en raidinstance i mine øyne. Nå er jo Onyxia også blitt 5-manna da, så akkurat det er vel faktisk ett ganske dårlig argument... Er tatt med 2 mann faktisk.
Skurupu Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Hele poenget med denne tråden er vell og nevne bosser som er for vanskelige eller for lette til og være i den instancen de befinner seg i.
likferd Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 C'thun var helt rå i sin tid. Mest utfordrende boss jeg har prøvd hvertfall.
Jlona Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 (endret) Jeg vil si de enkleste bossene etter min mening er: High King Maulgar og Attumen. Vanskligste: Prince?(er ikke helt sikker) Har ikke opplevd en boss enda som jeg har fått helt bakoversveis av(Kan ha noe med at jeg ikke har raidet så veldig mye) Edit: Leifzor Endret 4. november 2007 av Jlona
Sink Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 (endret) letteste; solarian (downa på 3. try, pga fuckups på de 2 første trysa, etter nerf.) karathress(meh.. hadde noen wipes, men ezy) al'ar(falt på 3. try) Vanskligste; vashj(mange lange kvelder) kael'thas men ikke dau ennå.(har noen kvelder her også, p4 96%!) magtheridon PREnerf pre tbc; vanskligste må være vael, hadde mange lange kvelder her. Endret 4. november 2007 av Sink
Frohman Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Jeg vil si de enkleste bossene etter min mening er: High King Maulgar og Attumen.Vanskligste: Prince?(er ikke helt sikker) Har ikke opplevd en boss enda som jeg har fått helt bakoversveis av(Kan ha noe med at jeg ikke har raidet så veldig mye) Edit: Leifzor Løgner, du har aldri vært forbi Maiden.
Jlona Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 (endret) Wanna bet? Har clearet Kara, er faktisk på gruul og ssc/tk trash atm Edit: What is it with me and leifzorz today? Endret 4. november 2007 av Jlona
Frohman Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Wanna bet? Har clearet Kara. Er på gruul og ssc/tk trash atm Edit: What is it with me and leifzorz today? Mhm, jeg tror nok du hadde vært litt mer kjepphøy om dagen og fortalt meg om det, og ikke spilt på Sylvanas-characteren din. Dette ser ikke ut som en char som har vært lengre en SL, spør du meg.
Jlona Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 (endret) I think you got me confussed with someone else, jeg har da ikke noe enhancement shaman spiller holy Paladin jeg. Endret 4. november 2007 av Jlona
Frohman Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Haha, sorry, my bad. Du har samme avatar som en kamerat av meg. xD
Gakks Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 1. UBRS er en raid instance fordi det er mulig å gå inn der som raid, noe også den store majoriteten spillere måtte gjøre før BC for å klare å fullføre den. Det går an å entre Deadmines som 10 mann raidgruppe (gikk ihvertfall an før)... Topp 3 vanskelige: 1: Twin emperors - sett et par klager over at alle må følge med på Archimonde og ha fullt fokus. Det er 25 mennesker. Twin emperors krevde mye av det samme bare med 40 mennesker som kan gjøre en feil! (har ikke raidet så langt i TBC så skal ikke uttalte meg om vanskelighetsgraden på Archimonde dog) 2: Huhuran. Folk klager over at Prince i Karazhan er litt flaksbasert utifra hvor elementals lander. Døde en tank eller healer tidlig på Huhuran så kunne man egentlig bare wipe fort og starte på nytt. For ikke å snakke om hvor artig det er å se nature resistance buffers dø som fluer, gah. 3: Klarte aldri mer enn første fase av C'thun, så kan ikke helt si at den er helt der oppe. Kan vel sette Magtherion opp på en tredjeplass. Så en som klagde over cube clickers, i guildet mitt så sier raid lederen ifra når folk skal klikke og de forstår fortsatt ikke når de skal klikke. ARGH! Topp 3 letteste: 1: Chess! Neida Ebenroc og Flamegore var lettere enn de fleste trashmobs i BWL. 2: Shazzrah. Boss? Tja... 3: Kurinaxx. Gjesp.
haades Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 nå har jeg ikke raidet i TBC .. men here goes: Vanskeligste: C'thun Letteste: hmm, Ebonroc?
Lmthaman Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Alle vet at den letteste raidbossen i spillet er førsstebossen i UBRS. At noen velger å nvne bosser i Hyjal/Black Temple blir rett og slett for elitistisk og søkt, når alle vel egentlig kan enes om at førstebossen i den laveste raid instancen (UBRS) i bunn og grunn må være den letteste av åpenbare årsaker. hm starter ved rota. er ikke første bossen i LBRS lettere? LBRS/UBRS what ever, det er samme instance. LBRS kan gjøres på lavere level og fortsatt i 10 man raid. ser du klager mye på argumentene til mange her, da bør du jo selv i det minste komme med egne argumenter som er riktige.
Kombat-Kaare Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Alle vet at den letteste raidbossen i spillet er førsstebossen i UBRS. At noen velger å nvne bosser i Hyjal/Black Temple blir rett og slett for elitistisk og søkt, når alle vel egentlig kan enes om at førstebossen i den laveste raid instancen (UBRS) i bunn og grunn må være den letteste av åpenbare årsaker. hm starter ved rota. er ikke første bossen i LBRS lettere? LBRS/UBRS what ever, det er samme instance. LBRS kan gjøres på lavere level og fortsatt i 10 man raid. ser du klager mye på argumentene til mange her, da bør du jo selv i det minste komme med egne argumenter som er riktige. Fordi LBRS ble designa som en 5 mann instance, derfor.
abraxa Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Det er så søtt når ranged dps sier at maiden er den letteste bossen... det er gode indikasjoner på at folk ikke aner hva som foregår uten for sin egen klasse? Maiden kan faktisk være et helvetes stress for healers, spesielt med en tank som har litt lite hp, og et melee heavy raid. Men klart, når man bare står på en plass hele kampen og spammer frostbolt så føles det ikke så veldig utfordrende. Værste boss i kara er uten tvil prince, utrolig uforutsigbar fight, og det er ikke bare bare å flytte ham om man får uflaks med elementals. Shammy/pally healer som skal løpe gjennom en infernal mens de healer tanken i fase 2.... det blir ofte stygt.
AvIOn Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Letteste: Attumen The Huntsman Voidreaver Vanskeligste: Når alle skjønner hva de skal gjøre så er de fleste ganske greie ;P Men den værste er prince... Irriterer meg så vanvittig hardt den fighten. Jævla elementals som spawner i hytt og hodepine. Ikke greit å være rogue i denne fighten gitt.. i 90% av fightene så går jeg og pisser under denne fighten =)
Gakks Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Fordi LBRS ble designa som en 5 mann instance, derfor. Fordi UBRS er den aller laveste raid instancen som finnes, og som har en minimal terskel av gear og erfaring i bosstaktikker.Selv 10 rimelig ferske nybegynnere i grønt utstyr kan klare den bossen uten større problemer. Ifølge din egen formel så biter du deg selv i lilletåa her. Samme om det er designet for 5 eller 10 spillere når man kan gå inn som 10 spillere, i grønt gear, uten taktikker, og ta hele instancen.
Loeve Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Det er så søtt når ranged dps sier at maiden er den letteste bossen... det er gode indikasjoner på at folk ikke aner hva som foregår uten for sin egen klasse? Maiden kan faktisk være et helvetes stress for healers, spesielt med en tank som har litt lite hp, og et melee heavy raid. Men klart, når man bare står på en plass hele kampen og spammer frostbolt så føles det ikke så veldig utfordrende. Værste boss i kara er uten tvil prince, utrolig uforutsigbar fight, og det er ikke bare bare å flytte ham om man får uflaks med elementals. Shammy/pally healer som skal løpe gjennom en infernal mens de healer tanken i fase 2.... det blir ofte stygt. Err, hvorfor bruker dere ikke safe spots? http://flavaguild.com/images/karasafe.jpg Letteste raid boss fra en "ordentlig" raid instance: Venoxis Vanskeligste raid boss: 4H
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå