Gå til innhold

Demo av Need for Speed: ProStreet (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

velkommen etter... demoen har vel vært ute 2 døgn nå vel men nok om det:P er det noen som vet hvorfor smilyene og opplastningsfuknsjonene ikke virker her under gamer forumet for meg lenger? virker på hw.no

Lenke til kommentar
Need For Speed serien har vært en stor skuffelse etter de gikk over på "gatarace" stilen syntes jeg

 

Akkuratt der må jeg si meg veldig uenig! Jeg savnet friheten i spillene før Underground. Muligheten til å gjøre noe anna en å bare kjøre på en bane uten mulighet for valg av rettning.

 

 

Noen som vet om det er DX10 støtte i ProStreet? :)

Lenke til kommentar

Syntes igrunnen selve spillet virket kult, men viss de skal ha skademodell...burde den vært bedre.

 

Eks: Du kjører rett i en stolpe med hjørnet på bilen, da burde jo lysene gått sunt, uansett fart og uansett krasj, er lyktene like hele?

 

Eks2: Uansett hvordan du krasjer, er taket alltid like fint?

 

Di burde fikse på dette på fullversjonen, er dere ikke enige?

Lenke til kommentar
velkommen etter... demoen har vel vært ute 2 døgn nå

Det har vært helg - og er fremdeles helg - så vi har hatt litt andre ting å tenke på siden fredag ettermiddag. Det er uansett temmelig mange av våre titusenvis av daglige lesere som ikke er like oppdaterte, så vi syns det er vår plikt å informere folk om at det nå finnes en demo :)

Lenke til kommentar
Need For Speed serien har vært en stor skuffelse etter de gikk over på "gatarace" stilen syntes jeg

 

Akkuratt der må jeg si meg veldig uenig! Jeg savnet friheten i spillene før Underground. Muligheten til å gjøre noe anna en å bare kjøre på en bane uten mulighet for valg av rettning.

 

 

Noen som vet om det er DX10 støtte i ProStreet? :)

 

Son Skal det Låte

 

EDIT: Noen sån vet om dette er trygt uten brannmur?

Endret av Kenji
Lenke til kommentar

Lurer på om denne deomen liker crossfire jeg :hmm: Jeg mener i Unreal 3 og Crysis fikk jeg ikke spilt hvis jeg kjørte skjermkortene i crossfire modus....og for å si det slik med kun et x1650xt kort var ikke det mye å rope hurra for.

 

Må si meg enig at jeg likte NFS før i gamle dager....samtidig som jeg ikke skal nekte for at friheten man fikk i underground serien gjorde jo GODT, men..........Den friheten på f.eks High Stakes, Porche og Hot Prusuit hadde jo vært sinnsykt rått.

 

Men om mindre enn 10 min skal jeg teste denne da ;)

Lenke til kommentar

Og der hadde jeg fått prøvd litt. Må si meg godt fornøyd, serien vender tilbake til røttene, men (heldigvis) i noe moderne versjon. Veldig god fartsfølelse, og "styringen" virket også troverdig. Ser det er mange som klager over slapp håndtering - dere kan jo ta dere en tur i nærmeste tunnel og prøve litt svinging i 140 Km/t ;)

 

Tror nok dette blir en nærmere kikk for min del, var ihvertfall ikke ferdig etter demoen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...