Gå til innhold

Warhammer Online utstatt (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er utrolig mange som klager over at spill blir utsatt, for min del er jeg alltid positiv til slikt.

Greit nok, det er skjipt å måtte vente enda lengre. Dog er det ALT for mange spill som blir sluppet for tidlig, og det er har stort sett alltid positiv innvirkning på et spill at det blir utviklet en liten stund lengre, før det slippes.

 

Når det gjelder slipp datoen på en slikt MMO-spill, med tanke på når eventuelle rivaler innenfor sjangere kan stjele mange av dine aktuelle spillere, så burde de kanskje ha ventet enda lengre, så folk har gått lei av den nye utvidelsepakken til World of Warcraft, og det verste Age of Conan rushet er ferdig.

 

Dog har jeg personlig ikke noe særlig tro på verken Age of Conan eller Warhammer Online.

Age of Conan har jeg prøvd i BETA, og det "revolusjonerende" og nyskapende kampsystemet syntes jeg at fungerte utrolig dårlig. Og derfor foretrekker jeg faktisk spill med det "tradisjonelle" kampsystemet som vi finner i spill som Ultima Online, World of Warcraft, EverQuest, Lord of the Rings Online osv..

 

Når det gjelder Warhammer Online så har jeg bare følt at det vil bli en gigantisk flopp fra dag en,

men jeg kan jo ta skammelig feil :)

 

EDIT:

 

En annen ting med Warhammer Online, er at utifra bildene jeg har sett så ser ikke grafikken noe imponerende ut, gir meg et veldig "World of Warcraft" preg. Noe som jeg ikke syntes er positivt på noe måte. Grafikken er det jeg syntes ødelegger World of Warcraft aller mest, samt alle ungene under 14 år som løper rundt som idioter :roll:

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar
Grafikken er det jeg syntes ødelegger World of Warcraft aller mest, samt alle ungene under 14 år som løper rundt som idioter :roll:

I beg to differ! Det er akkurat grafikken som gjør WoW så utrolig flott. Den grafikken er helt perfekt for det spillet.

 

ditto

 

 

Om det ligner på WoW i stil på grafikken er det bra. "Tegneseriestilen" er tidløs og eldes mye, mye penere enn de som prøver å få til bleeding edge realisme...

 

Dessuten er PvP systemet i WAR, om det er en 1/10 av slik det var i DAoC, helt genialt. Der er det virkelig en grunn til å spill PvP, ulikt WoW der alt går på å få mer og bedre items til seg selv. Her er det Realm VS Realm...

Lenke til kommentar
Grafikken er det jeg syntes ødelegger World of Warcraft aller mest, samt alle ungene under 14 år som løper rundt som idioter :roll:

I beg to differ! Det er akkurat grafikken som gjør WoW så utrolig flott. Den grafikken er helt perfekt for det spillet.

 

 

Der har vi jo et klassisk eksempel på at smaken er som baken :)

Det finnes jo ingen fasit på hva som er "penest" eller "best" grafikk, det er jo to forskjellige grafikksjangere om vi skal kalle det det. Var nettopp derfor jeg sa at det var "min personlige mening".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
det her taper de på.. wow expansion i februar, kommer til å trekke mye nye kunder, age of conan tar sin del!:) Warhammer online går under.. blir spennende og se.
Jeg har min tvil på hvorvidt nok en expansion vil få folk som ikke har rørt World of Warcraft til nå å spille det. I mine øyne betyr det bare mer grinding, noe som gjør spillet desto mer uinteressant.

 

Tror nok dette vil slå positivt ut for Age of Conan, såfremt de klarer å levere med tanke på både kvalitet og lanseringsdato.

Ellers er jeg enig med RamGuy, det er alt for mange spill som blir rushet ut om dagen (det faktum at til og med konsollspill er avhengig av patcher sier vel sitt?) så det er fine greier at noen heller tar å utsetter lanseringen for å få gitt ut det spillet de ønsker.

Lenke til kommentar
Grafikken er det jeg syntes ødelegger World of Warcraft aller mest, samt alle ungene under 14 år som løper rundt som idioter :roll:

I beg to differ! Det er akkurat grafikken som gjør WoW så utrolig flott. Den grafikken er helt perfekt for det spillet.

 

 

Veldig enig med deg angående grafikken på World of Warcraft. Spillet blir så "koselig" med den type grafikk :)

Endret av albions
Lenke til kommentar

Til de som kommenterer Warhammer grafikken, det var Warhammer som starten den stilen. Warcraft har "lånt" ufattelig mye av Warhammer så det å si at Warhammer dilter etter World of Warcraft blir litt feil. Syns spesielt orkene nærmer seg plagiat nivå :p

 

Små gleder meg litt til dette, siden jeg plutselig har fått Warhammer dilla og har lyst på litt annerledes PvP. Grind tror jeg hører til i så og si alle MMO, i en eller annen form. Det er jo det mye av tiden brukes til.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...