Gå til innhold

Omtale av Company of Heroes: Opposing Fronts (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første kommer anmeldelsen for seint, og for det andre burde du ha brukt mer plass på negative aspekt.

 

F.eks fungerte ikke ranking-system overhodet i ukene etter release (har ikke spilt på en stund nå så vet ikke om dette er fiksa). Dessuten ble det å samle store klumper med infanteri plutselig en ypperlig strategi grunnet merkelig svak pin-effekt. Måten infanteri velger sine mål, og måten helsen fordeles internt i infanteri-squads har også vært heftig diskutert på ulike CoH-fora.

Lenke til kommentar

For dei som har Vista, ikkje kjøp dette på steam! Det virka ikkje igjennom steam, berre les på steam forumet under Company of Heroes. Du kan joine spelet utan steam men då må ein inn med cd-key som er umogleg å finne i registeret til vista, men i xp får du tak i cd-keyen.

 

 

EDIT:

Les meir her:

 

http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=617610

 

Rett og slett tragisk!

 

 

Denne veldig tungvinte måten skal vist løyse problemet, synd for dei som ikkje har xp maskiner:

 

http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=618131

Endret av Elensar
Lenke til kommentar

Mulig jeg har spilt dette for lite til å uttale meg skikkelig, men inntrykket mitt sålangt er at online matchene (spiller 2vs2 med kamerater), blir mye mer statiske, og at det er mer fokus på å grave seg ned og slenge avgårde artilleri. Som sagt er dette kanskje en konsekvens av at vi ikke er gode nok til å spille mer variert, men jeg hadde det ihvertfall mer morsomt med orginalen...

Lenke til kommentar
Kjøpte det på steam og har storkost meg med det.

 

Xp eller vista du har?

hva har det med saken å gjøre?

Steam fungerer utmerket i xp og i vista, dette skal også spilla gjøre med rette drivere til hovedkort, skjermkort etc

 

Eneste forsjellen er vell at man må ha steam utgaven av company of heroes for å kunne kjøre expension packen. Og at man må ha vista for å få dx10 efekter =)

 

 

 

En liten ting til gamer.no

 

JEG TRODDE JEG MISTA OMTALEN, FORDI SPILLET HAR VÆRT TILGJENGELIG VELDIG LENGE PÅ STEAM :S

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Er også store problemer med CD verification når du skal installere det. Jeg fikk det ikke til å virke selv med seneste patcher. Endte med jeg måtte laste ned NO DVD cracken fra en kjent side.

denne er fikset i siste update.

De har fått stor kritik og enorm klagestor etter mega oppgraderinga av vanlig CoH

Dette ble fiksa fort og da fikk endelig jeg også til å spille spillet :D

Men er litt misfornøyd med tregheten til relic serverene ved bruk av lyse sitt nett, ved bruk av telenor går det strålende fort :D

Lenke til kommentar
Vikingz - Les her: http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=617610

 

Mange som har problemar med COH:OP igjennom steam i vista.

ok...

 

*legger meg flat :p*

 

Noen som vet om man kan legge til keyn av COH i steam for så å få spillet der?

Det funker bare med noen få spill, verken dreamfall eller Titan Quest fungerte her :/

Sjønner ikke hvorfor. Might of magic gikk rett inn på under sekundet :S

 

Jeg vet steam ikke støtter alle spilla her i verden, men trodde de støtta de få som de selger i vertfall...

 

Uansett, jeg vill ha rome total war i steam. Stod lenge som top 10 games, men når jeg trykka på det havna jeg bare til søk siden :(

Var vist kun tilgjengelig for amerikanske bruker :(

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg spilte kun det originale CoH bittelitt da det kom, men kjøpte av en eller annen grunn full pakke nå som Opposing Fronts kom. Og det var noe av det smarteste jeg har gjort. Lenge siden jeg har kost meg så mye med et spill. Sitter på jobbe og pønsker ut hvordan jeg skal gå frem på kveldens skirmish.

Det eneste jeg savner er litt feitere PC, så jeg kunne dratt på mere eyecandy + mulighet for oversiktkartet på skjerm #2. Det er ikke mye å klage på :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 14 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...