Flamme73 Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 (endret) Jeg har vøært i london og kjøpt meg CS S pakka som inkluderer HL2 deatchmathc og DOD S. Jeg har installert det men når jeg trykker på PLAY så kommer steam opp og hviser at jeg må kjøpe det fra steam. Det står på mine games at det står PRE loaded hva er probelemt trenger raskt svar må spille starks:) Edit: Jeg kjøper ikke det fra steam på nytt brukte ikke 200,- på og laste det ned:( Endret 30. oktober 2007 av Flamme73
Sangesland Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 (endret) logg deg ut og inn på accounten. funker for meg. Endret 30. oktober 2007 av Sangesland
Flamme73 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Skrevet 30. oktober 2007 logg deg ut og inn på accounten. funker for meg. Det funker ikke ville det funke og reinstallere CS og steam? Eller nedlaste CS uten steam på maskinen? det står bare fårhåndslastning fullført og så står det kjøp ? Det går jo og kjøpe denne pakken uten og kjøpe den fra steam. Eller kan jeg aktivere denne på nytt eller noe sånt? Trenger hjelp Veldig rask hjelp
Jooakim Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Hei, du trenger ikke å installere CS/CS:S/DoD:S fra CD-/DVD-rom. Alt du trenger å gjøre, er å aktivere produktnøkkelen i Steam (sjekk bildet), så installerer du det i selve Steam. Tok et skjermskudd fra min "My Games"/"Mine spill" fra Steam. Trykk da på "Aktiver produkt..." Lykke til!
Flamme73 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Skrevet 30. oktober 2007 Hei,du trenger ikke å installere CS/CS:S/DoD:S fra CD-/DVD-rom. Alt du trenger å gjøre, er å aktivere produktnøkkelen i Steam (sjekk bildet), så installerer du det i selve Steam. Tok et skjermskudd fra min "My Games"/"Mine spill" fra Steam. Trykk da på "Aktiver produkt..." Lykke til! Takk men fant det ut men nå er cd keyen min viser seg og være brukt allerde? Skjønner ikke det har ikke gitt den bort noen som vet hva jeg skal gjøre for og få den tilbake trenger den til helga skal på LAN. Takker for raskt svar
Sangesland Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 CD-keyen lå vel ikke i coveret da du plukket det ned fra hyllen?
Flamme73 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Skrevet 30. oktober 2007 CD-keyen lå vel ikke i coveret da du plukket det ned fra hyllen? Nope de la den inn er ganske sikker på det omtrent 100% sikker ? Vet du ingen annen grunn har lyst på CD keyen ganske snart CD-keyen lå vel ikke i coveret da du plukket det ned fra hyllen? Nope de la den inn er ganske sikker på det omtrent 100% sikker ? Vet du ingen annen grunn har lyst på CD keyen ganske snart CD-keyen lå vel ikke i coveret da du plukket det ned fra hyllen? Nope de la den inn er ganske sikker på det omtrent 100% sikker ? Vet du ingen annen grunn har lyst på CD keyen ganske snart
Flamme73 Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Skrevet 30. oktober 2007 Omg sorry men trenger raskt svar noen må det vel være?
Sangesland Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 vil kontaktet steam ang dette. Hvis du er heldig kan du kanskje bytte inn din nyinnkjøpte key mot en annen hvis du klarer å fremlegge noen bevis. bilder ol...... Bare tipper, men det er verdt forsøket
Jooakim Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Om du skal kontakte Steam om dette, må du huske å ta bilde av produktnøkkelen din.
Flamme73 Skrevet 6. november 2007 Forfatter Skrevet 6. november 2007 Når jeg sender en mail MED kode så fortsetter de og si at de vil ha min kode. Jeg sender koden på det derre document greiene nederst. Funker ikke det og ellers ossen skal jeg klare og gjøre det? Kan noen hjelpe meg?
Jooakim Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Du kan laste opp bildet på halovasjera.net (og ingen andre vil kunne se det) - send det til meg i en PM, så fikser jeg. :-)
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Og Jooakim kan du stole på. (: (Han får spillene han vil ha, så han tar den garantert ikke.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå