Gå til innhold

2 nye fargerike PSP-er på vei til Norge


Spillarkivet

Anbefalte innlegg

Den nye PSP Slim & Lite med herlig fargerikt og coolt utsende. Limited Edition med Simpsons- og Spider-Man-dekor.

 

5.september i år kom Sony med en ny PSP Slim & Lite. Den nye PSP-en er 33 % lettere og 19 % tynnere enn forgjengeren og utstyrt med en videoutgang som gjør at man kan se UMD-filmene og spillene på TV-en hjemme i stua. Den nye PSP-en er tilgjengelig i Piano Black og Ice Silver.

 

Spider-Man og Simpsons

Nå komme det eksklusivt til SCEE-områdene, to Limited Edition PSP-bundler. 31.oktober lanseres PSP Spider-Man-bundelen. Denne inneholder PSP i Spider-Man-rødt, Activitions Spider-Man 3-spill og UMD-filmen Spider-Man 3. 14.november kommer PSP Simpsons-bundelen. Simpsons-bundelen inneholder en knall gul PSP og Simpsons-spillet fra EA.

 

Kun 1000 eksemplarer

Ved å lansere disse to nye designede PSP-ene i Norge, i kun 1000 eksemplar av hver, tilbyr vi noe nytt og unikt til våre forbrukere. Med de nye fargerike bundlene, samt de nye funksjonene som gjør at man kan benytte PSP-en på en vanlig TV, er vi sikre på at vi nå bringer en helt ny dimensjon til PSP.

 

Kilde: http://www.spillarkivet.no/nyhet.php?nid=371&type=nyhet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt snodig at dette er gammelt nytt da Sony kom med pressemelding i går om det. Det det er snakk om her er en Spider-Man-PSP og en Simpsons-PSP, og ikke en PSP Slim & Lite.

 

Simpson PSP'en var annonsert ved lanseringen av Slim'n Lite under E3.

 

EDIT: Se gjerne i linken jeg la til. Begge er diskutert der for år og dag siden.

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Litt snodig at dette er gammelt nytt da Sony kom med pressemelding i går om det. Det det er snakk om her er en Spider-Man-PSP og en Simpsons-PSP, og ikke en PSP Slim & Lite.

 

Simpson PSP'en var annonsert ved lanseringen av Slim'n Lite under E3.

 

EDIT: Se gjerne i linken jeg la til. Begge er diskutert der for år og dag siden.

 

Oki, beklager. Var ikke meningen å poste "old news", vet hvor irriterende det kan være. Jeg søkte på forumet, men fant kun et par stk som lurte på når Simpsons-PSP kom ut, og en annen som mente det var rundt juletider. Derfor tenkte jeg skulle informere folket siden jeg visste eksakt dato for release og antall eksemplarer.

 

Var innom EB Games på Byporten i dag for å høre om de fikk inn mange utgaver av disse to utgavene, og da fikk jeg som svar at de aldri hadde hørt om disse to engang. Han ene ble helt i hundre når han fikk høre om en Simpsons-PSP, og sa at den SKULLE han ha når den kom. Regnet med at det var flere her som ikke visste om dette, så da tenkte jeg å informere litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...