TrueNo Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Ja,hvor skal jeg legge in våpen skinnet i 1.6? Det var vell det meste EDIT:Det sto ikke hvor jeg skulle legge det i readme filen som kom med downloaden... Endret 25. oktober 2007 av gunfighter
Jooakim Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Ligger ikke .mdl-filene i mapper da? à la cstrike -> models? For jeg mener å huske at slikt skal ligge i *\cstrike\models\.
TrueNo Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Kan jeg fjerne skinsa etter at de er installert uten å reinstallere det?Forklar hvordan om du kan Endret 25. oktober 2007 av gunfighter
TrueNo Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Ok,takk:) OT:Fin finger,er den din?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 All slik info finner du på Fpsbanana. OT: Jooakim: Du har de mest utfyllende og lengste innlegga på hele forumet, generelt.. Du gjør slik at alle forstår det, for eksempel nå viste du hvor Delete knappen satt osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå