ticsyboy Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 hei! jeg holder å lage meg en email server! og jeg trenger noe som heter mx record. hva er det? og hvordan setter jeg det opp i dns hosten? MVH: Nicolas
Sokkalf™ Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Du trenger tilgang til DNS-serverne til domenet ditt, dvs at du bør ha mulighet til å sette opp dette der du har kjøpt domenet. Hvordan du setter opp varierer litt fra registrar til registrar.
ticsyboy Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 så det blir: priority 10: mittdomene.no?
Sokkalf™ Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Ja, eller helst fullt hostnavn til serveren, www.mittdomene.no, mail.mittdomene.no eller hva du har satt den opp til å hete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå