Gå til innhold

Hvordan motta mail på To forskjellige PC-er som kjører Outlook 2007?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Irriterer meg nemlig noe veldig at jeg ikke kan motta alle mailer på både den stasjonære og bærbare PC-en.!

 

Så hvis noen vet hvordan man fikser det sånn at begge outlooken kan motta samme mail så er jeg evig takknemlig.!

 

Har forresten Gmail..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leave Copy on server funker ikke, har jeg prøvd før.. Jo, Gmail støtter faktisk IMAP nå. Men har bare det alternativet under innstillinger på den nyeste gmailen min og ikke den jeg bruker mest..

Skrevet

litt oftopic men;

 

Jeg bruker mail fra Online og Outlook. Hadde vært kjekt med e-postene på begge PCene, men da laster jeg ned mailene flere ganger da vis jeg sjekker flere ganger med samme PC? :p

 

Eller laster Outlook kun ned de som ikke er der fra før?

 

Semrpon ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...