Kristian_TT Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Irriterer meg nemlig noe veldig at jeg ikke kan motta alle mailer på både den stasjonære og bærbare PC-en.! Så hvis noen vet hvordan man fikser det sånn at begge outlooken kan motta samme mail så er jeg evig takknemlig.! Har forresten Gmail..
kjeklulf Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Tools -> Account settings -> Change -> More settings -> Advanced -> Leave a copy of messages on the server. Oversett om nødvendig.
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Støtter ikke Gmail IMAP? Hvis den gjorde det, er dette en flott protokol for å ta imot og sende e-post. Birger
Kristian_TT Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter Skrevet 24. oktober 2007 Leave Copy on server funker ikke, har jeg prøvd før.. Jo, Gmail støtter faktisk IMAP nå. Men har bare det alternativet under innstillinger på den nyeste gmailen min og ikke den jeg bruker mest..
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Vil sikkert komme etterhvert. Men altså, man snakker om sola. Så skinner det Birger
Lukilock Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 litt oftopic men; Jeg bruker mail fra Online og Outlook. Hadde vært kjekt med e-postene på begge PCene, men da laster jeg ned mailene flere ganger da vis jeg sjekker flere ganger med samme PC? Eller laster Outlook kun ned de som ikke er der fra før? Semrpon
MindTooth Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Bruker du IMAP, har du alltid tilgang til e-postene. Hvorenn du er i verdenen. Bare husk å synd med IMAP hver gang. Birger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå