Gjest Slettet-hHnqa Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 (endret) har et nVidia GeForce 8400 - 256MB / 768MB HM skjermkort som ikke vises...eneste som kommer fram når jeg bruker Dxdiag på "kjør" er standard VGA skjermkort.....hva er galt? og hvordan kan jeg fikse dette? OS'n min er for øyeblikket Windows vista business.... EDIT: så meg ikke for....er nVidia GeForce 8400 bare...ikke G..... Endret 23. oktober 2007 av Slettet-hHnqa
Gjest Slettet-hHnqa Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 det ser ut som om det er problemet...leter etter drivere nå...
perpyro Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Uten drivere så dukker kortet opp med navn men du får ingen glede av det softwaremessig da OSet mangler drivere til å bedrive noe mere avansert en å kjøre windows.
Gjest Slettet-hHnqa Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 men navnet kommer ikke engang opp o.o det eneste som står er at det er standard VGA kort som er der...ingenting annet....
perpyro Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 En ting er sikkert, uten drivere får du ikke kjørt annen en windows. Vedvarer problemet med den rette driveren installert da er problemet straks værre samtidig som det er rart at maskina i det hele tatt starter.
Gjest Slettet-hHnqa Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 ok nå gikk det bra^^ fant de rette driverne^^ takk for hjelpa perpyro^^ ikke lett å være litt IT manglende i dag x)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå