Lednar Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 (endret) Hei Idag fikk jeg meg en god latter. Ble lagt til av en random person på MSN da jeg satt på skolen. Denne personen viste seg til å leie kontoer til folk for en betaling. Uansett, blokker de. Eller du kan jo legge han til for å plage han (Ja, kjedelig skoledag så ) Virker som scammere/gullselgere har begynt å gå tom for ideer. Men er ikke dette å gå over streken? =/ EDIT: Feil navn på starten. Endret 22. oktober 2007 av Lednar
Tuffey Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Hei Idag fikk jeg meg en god latter. Ble lagt til av en random person på MSN da jeg satt på skolen. Denne personen viste seg til å leie kontoer til folk for en betaling. Uansett, blokker de. Eller du kan jo legge han til for å plage han (Ja, kjedelig skoledag så ) Virker som scammere/gullselgere har begynt å gå tom for ideer. Men er ikke dette å gå over streken? =/ hoho, hvem som vil leie en konto uansett? virker som et desperat forsøk på å tjene penger:p
Vaenas Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 sikkert noen som har skrevet inn tilfeldig e-post adresse når dem skulle bestille eller noe sånt. det skjedde på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå