Dj_Arnleif Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Hei, jeg har skaffet meg et dyr som kan Prowle, men hvordan lærer jeg det videre til det andre dyret mitt som jeg bruker fast?
SnusHanen Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Er ikke alle pet som kan lære seg Prowl. Er vel katte typer som kan det
Dj_Arnleif Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Skrevet 21. oktober 2007 Ja, men det er en katt jeg har fra før bruker guide og der står det at jeg skal Tame en mountain Lion for å få tak i skillen Prowl, når jeg har tamet det vet jeg ikke hvordan jeg skal lære det videre til mitt andre pet
Lednar Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Så trene litt med den til du får noe på chatten der det står at du har lært den. Dermed kan du lære den videre til andre forskjellige kattedyr. Mener å huske det var noe sånt
Dʋgɢtung Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Ja, det er slik at etter at du har brukt petten med den nye abilityen en stund vil få beskjed om at du har lært deg f.eks Prowl (Rank 4). Etter det har skjedd er det bare å bytte tilbake til den andre petten og lære han det på vanlig måte - forutsatt at du ikke har brukt alle abilityslotsa. Sorry for norwenglish
Dj_Arnleif Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Skrevet 21. oktober 2007 Hah, no problem Takk for svaret jeg letet etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå