Gå til innhold

Vista + BF2 = Desktop ... noen som kan hjelpe?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

 

Som tittelen sier skjer dette altså i Vista. Når jeg spiller Battlefield 2 og skal laste nytt brett så faller jeg ut i desktop, dette skjer oftere og oftere og er nå nesten regelmessig hver gang jeg spiller. BF har vært installert på denne maskinen i ca 2 uker uten problem tidligere.

 

Info: - Alle patcher er installert

- Alle drivere er oppdatert

- Vista instilling er 1. admin rettigheter 2. XP SP2 kompatibel funksjon på(også forsøkt uten)

- Start up med string som gir meg widescreen og riktig oppløsning 1680 x (hmm husker ikke nå)

- System-Specs i signatur

 

Håper noen har en løsning.. på forhånd takk !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må kjøre det som admin. Det er noko spesielt med vista, det er ikkje nok å berre kjøre det når du er pålogga som admin.

 

Gjer du det og det fremdeles ikkje funker, kan du prøve å reinstalere det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...