Green_Monster Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Hei. Som tittelen sier skjer dette altså i Vista. Når jeg spiller Battlefield 2 og skal laste nytt brett så faller jeg ut i desktop, dette skjer oftere og oftere og er nå nesten regelmessig hver gang jeg spiller. BF har vært installert på denne maskinen i ca 2 uker uten problem tidligere. Info: - Alle patcher er installert - Alle drivere er oppdatert - Vista instilling er 1. admin rettigheter 2. XP SP2 kompatibel funksjon på(også forsøkt uten) - Start up med string som gir meg widescreen og riktig oppløsning 1680 x (hmm husker ikke nå) - System-Specs i signatur Håper noen har en løsning.. på forhånd takk !
657 Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Du må kjøre det som admin. Det er noko spesielt med vista, det er ikkje nok å berre kjøre det når du er pålogga som admin. Gjer du det og det fremdeles ikkje funker, kan du prøve å reinstalere det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå