Gå til innhold

Hvorfor hater alle emoer?


Schnell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser virkelig ikke hva som er så morsomt med 'emoer'. For meg virker det som at de er 'The Jew, anno 2007'. Noe går galt? Let's blame the emo kid!

 

Nei, takke meg til god gammel dags jødehumor. Emoer har jeg ikke klart å le av siden u.skolen.

"Så morsomt, noen kutter seg fordi de.. de.. de.., bæsj, jeg vet ikke hvorfor, men jeg antar at det er pga. oppmerksomhetsbehov!".

 

Tror noen burde sette seg mer inn i emnet; "Selvkutting", og, før de forkaster det hele som ett sykt behov etter oppmerksomhet. Det finnes mennesker med problemer, gjerne mennesker som er tett inn på deg, men det er vel kansje ikke alltid lett å se når man skal leve i sin lille euforiske boble :wee:

Lenke til kommentar
Hvorfor lagde du denne tråden i det hele tatt?

Hvorfor gidder du å poste i tråden i det hele tatt, hvis du finner den så meningsløs?

 

 

No sense, emo er ikke noe man blir kaldt, emo er en sjanger.

Alle vet man ikke blir kald av å være emo, eller? Hva er det du egentlig mener med å sette kaldt og sjanger i kontekts?

Mentalt kald er en sjanger kanskje?

 

 

Hvis de kutter seg selv er de bare mentale syke bastards og har fritids.

Så folk som er mentalt syke er bastards (aka løsunger) og har noe med fritid å gjøre?

 

Trenger ikke å blande absolutt alle med sånn stil, synes bare folks meninger er helt dumme.

Det at du syns andre folks meninger er helt dumme syns jeg er litt ironisk. Din post er noe av det mest uintelligente jeg har lest på diskusjon.no i dag. Det er også noe av det mest respektløse jeg har lest, siden det du sier, helt grunnlegge er en påstand om at du har rett og at alle andre folk har galt.

 

Du er femten år og tror helt tydelig at du har mer rett enn alle andre rundt deg, du er helt tydelig altfor selvgod og har lite eller ingen forståelse for hvordan andre mennesker kan ha det vanskelig. Og jeg snakker ikke bare om wannabe-cry-babie-emos her.

Og sist, men ikke minst så må jeg innrømme at er det en type personlighet jeg liker mindre enn sytete emos så er det sånne selvgode-king-of-the-world tenåringer som deg. Bare fordi du er smartere enn alle andre i klassen, kanskje til og med skolen din så betyr ikke det at du på noen måte er bedre enn andre mennesker.

Jeg har jobbet på Ungdomskoletrinnet en stund og tro meg, jeg ser mange disillusjonerte unge folk som deg. Noen ganger blir det skikkelige folk av de, men så altfor ofte så forblir de noenlunde den samme kvalme know it all rævhølet.

 

Jeg er fullstendig klar over at jeg får advarsel nå for personangrep. Men det har vært verdt det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvorfor lagde du denne tråden i det hele tatt?

 

Fordi han ville ha en oppklaring i hvorfor så mange hater emoer.

 

No sense, emo er ikke noe man blir kaldt, emo er en sjanger.

 

Sjanger har ingenting med kulde å gjøre?

 

Hvis de kutter seg selv er de bare mentale syke bastards og har fritids.

 

Hva har fritidsproblemer med å være mentalt syk å gjøre?

 

Trenger ikke å blande absolutt alle med sånn stil, synes bare folks meninger er helt dumme.

 

Så klart man ikke skal se på alle som har slik stil som emoer, men det er det media og ungdom har gjort det til idag og hvis du ikke er veldig flink med propaganda så tviler jeg på at du klarer å overbevise verden om at emo er det du mener det er.

Du synes at folks meninger er dumme? Hva i all verden gjør du på et forum hvis du ikke er ute etter andres tips eller meninger? :roll:

Lenke til kommentar
  • 7 år senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 år senere...

Tråden har blitt bumpet engang før fra år 2007 til år 2015 så da regner jeg med at den tåler en bump til fra år 2015 til år 2017:

 

Jeg har bare lest igjenom de første sidene, men det var jo bare det samme som gikk igjen og igjen. Hva slags utsende folk har er for min del likegyldig. Jeg er langt ifra A4 selv. Men nok om det.

 

Jeg er selv en av dem som har drevet med kutting flere ganger for noen år tilbake. Kuttet opp armene både på innsiden og utsiden og enkelte av kuttene ble så dype (etter å ha blitt kuttet opp og opp gjentatte ganger) at de aldri vil gro igjen. Dette var ikke for å få oppmerksomhet eller for å få sympati fra noen, men for å få ut eget hat og raseri. Jeg er enig i at det er komplett idiotisk å kutte seg selv hvis det kun er for å få oppmerksomhet eller følge en form for trende, men man skal ikke uten videre himle med øynene og riste på hodet av folk som kutter seg (eller driver med selvskading på andre måter) uten videre. De kan ha langt større problemer og/eller traumer enn det man er klar over og ikke alle er like flinke til å oppsøke hjelp eller si ifra når noe er galt. Tenk over det.

Lenke til kommentar

En emo stjal jomfrudommen min en vakker høstdag i 2010. Derfor hater jeg dem.

 

Jeg har lignende, dog ikke like dype, avvisningstraumer fra skamfine emo chicks. Fikk din emo også dårlig samvittighet for at hun e utro mot typen sin, rett før du skulle føre lemmet ditt inn i henne?

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...