Gå til innhold

Blir kick pga ping(men den er fin)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaà,Emne tittelen sier vel alt men kan forklare litt bedre :)

Jeg blir altså kicket på uansett server pga ping,men den er helt fin,så når jeg tar retry funker alt helt fint igjenn,noen som kan forklare?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
40-60 i ms.

Noen servere syns det kan være litt høyt.

Høyt det? :ohmy: De serverene jeg har spilt på har max ping vært 100ms, aldri vært borti noen servere som har lavere enn dette.

Skrevet

var aldri borti problemet før,har till og med hadd ping på 30 og fortsatt blidd kicket,det er en eller annen bug/shit jeg har fått inn på pc`en nå...

Skal egentli ikke bli kicket.Og etter en retry funker alt helt fint,så da er det ikke serverne sin feil,da er det noe på min pc.Så det så :p hehe

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet (endret)

Re installer CS, så ser du hvordan det går..

Endret av Slettet-3t93k9
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Det er jo bare å "uninstall CS", tror ikke du må laste ned på nytt..?

Skrevet

Problemet er vel mest rellatert til servere som har MANI pluggin (ref www.hellfragger.no)

Vi vet om problemet og det ligger ikke i client siden, dvs dere som spiller på servera, men i selve MANI plugginen, den sliter med folk som nylig har joinet en server, og dem blir somregel sparket etter 30 sekunder.

Dette er en bug som kom i oppdateringen for ca. 3 mnd siden fra MANI, vi på Hellfragger/Battlefield driver og tester ut alternative adminenistrative verktøy som kan ta over for MANI i fremtiden.

Skrevet
Problemet er vel mest rellatert til servere som har MANI pluggin (ref www.hellfragger.no)

Vi vet om problemet og det ligger ikke i client siden, dvs dere som spiller på servera, men i selve MANI plugginen, den sliter med folk som nylig har joinet en server, og dem blir somregel sparket etter 30 sekunder.

Dette er en bug som kom i oppdateringen for ca. 3 mnd siden fra MANI, vi på Hellfragger/Battlefield driver og tester ut alternative adminenistrative verktøy som kan ta over for MANI i fremtiden.

Fatter ikke hvorfor dere bruker det gamle møkket enda. :)

MANI har helt sluttet å oppdatere verktøyene, og SourceMod blir bedre og bedre. Har sagt dette til Kyosa flere ganger - men tar vel litt tid før gammer'n reagerer :D (:love:).

Du kan prøve å gå inn på en server med SourceMod - for eksempel css.games.broadpark.no:27015, og se om du blir kicket der. :)

Skrevet

vi tester ut sourcmod, men den bugger værre enn noe anna...så...

Men vi jobber med flere muligheter somsakt, og de i server gruppa tester ut for og luke ut og fjerne bug's for og få en så enkel og smerte fri overgang som mulig.

• 5 uker senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Om alt fungerer helt fint når du tar retry gjør du følgene?:

Joiner en server. Du velger lag. Skriver retry i console, og vips, problemet løst. (?)

Skrevet
Om alt fungerer helt fint når du tar retry gjør du følgene?:

Joiner en server. Du velger lag. Skriver retry i console, og vips, problemet løst. (?)

Ja,men kan jo ikke gjøre det i evig tid :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...