Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan fremme skjeggvekst?


Defo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Barber dunet/skjegget ofte, ikke la det bli langt før du barberer det.

 

Edit: Det er ingen vits å glede seg til å få skjegg, når du først får det så kommer det raskt og du blir nødt til å barbere det 2-3 ganger i uka. Heldigvis trenger gutta bare å barbere skjegget, ikke leggene/(skrittet)/øyenbrynene/barten som jentene må gjøre.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
ølgjær finnes i pilleform og pulverform som kan anskaffes fra Apotek såvidt jeg vet. det er bra fror hårveksten. ellers må du nesten vente på genene dine.
Barber dunet/skjegget ofte, ikke la det bli langt før du barberer det.

Så konklusjonen er, barber ofte + ølgjer? Vil ikke ta det påbegynte skinnskjegget mitt nå, men det lønner seg vel da om jeg vil fremme veksten :w00t:

Lenke til kommentar

Nå er det jo forskjellige hormon kurer som kan fremme skjeggvekst og hårvekst generelt men det skal fåes på resept av lege og ikke kjøpes av den nærmeste boleren da jeg har hørt at man kan få noe stygge bivirkninger hvis man ikke tar dem riktig.

 

Dette er hvis du føler deg veldig utilfreds med utseendet dit.

 

Tror det er veldig vanskelig og få det på resept bare fordi du syns det hadde vært kjekt med litt mere skjegg, hehe.

 

Jeg har vært glatt som en barnerumpe i trynet helt til nå, bare såvidt det kommer noe halvstivt dun hvis jeg venter noen dager.

 

Men på den annen side er det jo ganske kjekt også :p

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

har litt "vgs" skjegg, det vil si at det ikke er grovt da det blir langt, barberer med maskin da det blir langt, hvis jeg vil det skal bli tykkere og grovere med tiden, er det dumt bruke barbermaskin da istedenfor høvel? hørt at skjegget blir tykkere da du bruker høvel og fjernet alt ofte. gjelder ikke dette med maskin?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...