Gå til innhold

Hvordan fjerne login menyen på windows xp?


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Vel den irriterende login menyen til windows har nå dukket opp igjen etter at jeg formaterte. Den pleide å gå vekk etter jeg lasta ned alle windows updatene, men den er der ennå. Har noen peil på hvordan man får dette til å forsvinne. Fordi det er irriterende å slå på PC-en for å vente på den før du kan klikke deg inn på Windows. For jeg liker gjerne å gjøre noen andre ting mens den loader alt sammen (gå på do, lage frokost, etc etc).

 

Tusen takk på forhånd!

Endret av Saykin
Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjør følgende:

start - kjør - skriv control userpasswords2 og fjern haken ved "brukere må angi et brukernavn og passord for å bruke denne maskinen" også må du oppgi brukernavnet og passordet til den kontoen du vil bruke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...