Rescue me Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Har satt opp en hamachi server som jeg tenkte vi kunne spille mot hverandre på . Serveren heter: Company of Heroes. Version 2.102.0 Passordet er: Grosy Du må ha den nyeste patchen som for øyeblikket er 2.102.
gtamann Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 hei sann takk for at du satte opp en server jeg joiner jeg
Mr. President Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Morro, skal få et par venner til å joine og
Rescue me Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter Skrevet 20. oktober 2007 mange som er online? for tiden? Nei. Har selv ikke hatt tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå