Opelmekk Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Hei Hør godt etter å: For noen år siden så spilte eg litt 1.6, så fikk eg vete at en i klassa mi hadde CZ. dette måte selfølgeli eg låne siden han ikkje spilte det. Så eg fikk låne det og spilte det sammen med 1.6 Men no ve han gjerne begyne å spele det igjen. men når han prøver å aktivere spillet i steam så sier det at spillet alerede er aktivert på en annen bruker. So det eg lure på er om det går an å "frigjøre"/slette spillet fra min konto slik at han kan aktivere det? På forhånd takk for hjelp
nets Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Det går dessverre ikke Skulle ønske de la inn den muligheten.
Opelmekk Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Skrevet 14. oktober 2007 hmm, burde jo være en enkel sak for en admin det der. er steam hjelpsomme? hva kan eg da gjøre?
Jooakim Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 Flere tråder om dette, og jeg svarer det samme. Ut i fra Steams support-sider, så er dette mulig om du sender et bilde av serial. Forøvrig, vil jeg heller anbefale deg om å kjøpe CZ til han, da CZ òg CS koster $9.99 dollar, noe som tilsvarer litt over en femtilapp. I tillegg får kompisen din spillet umiddelbart.
Opelmekk Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Skrevet 15. oktober 2007 bilde på cdrommen eller bilde på stam?(hvor er bilde av serialen på steam?)
Jooakim Skrevet 15. oktober 2007 Skrevet 15. oktober 2007 (endret) På CD-coveret. Men som sagt, jeg vil anbefale å kjøpe nytt til han (dere sparer mye tid). Edit: Ved å kjøpe nytt til han, får du jo også beholde CZ. Endret 15. oktober 2007 av Jooakim
Opelmekk Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter Skrevet 15. oktober 2007 ok ska ta å gøre det kan dette du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå