Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Jeg kunne ikke finne coveret mitt til BF2, så jeg lånte ein CD av ein kompis, jeg brukte min egen CD-key som jeg hadde registrert på min BF2 konto. Så spørsmålet er da: Er det lov å spille BF2 nå? Til mod: Steng tråden hvis jeg stiller et upassende spørsmål. Endret 14. oktober 2007 av Zeph
KKake Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Vel, vil nå egentlig tro at det er lov ja, er jo tross alt CD-key'en du betaler for når du kjøper spill.
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Så jeg blir ikke banna hvis jeg prøver å spille online?
Cotul Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 vel, jeg vil si at sjansen for å bli banna er der. men om du blir det vet jeg ikke.
Zeph Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Det går heilt fint, spelet ser på CD-Key når du speler online, kva CD som blir brukt betyr ingenting.
JFM Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Det går heilt fint, spelet ser på CD-Key når du speler online, kva CD som blir brukt betyr ingenting. Helt rett
MrLee Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Har spillt med mini image i alle år, funker fedt det. siden det er CD key du betaler for på slike online spill, ser jeg ikke helt vitsen med å tvinge deg til å ha CD-en i skuffa uansett.... Vekk med hele dritten sier nå jeg, så kan de få som gidder spille pirat singleplayer eller cracket online på de 2 serverene som finnes med akseptabel ytelse/ping. Endret 14. oktober 2007 av MrLee
JFM Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Går sikkert ann å bruke en cracka .exe fil også. Så lenge du har DIN serial.
MrLee Skrevet 14. oktober 2007 Skrevet 14. oktober 2007 Det går sikkert ann, men med modifiserte filer på PC-en hadde jeg vært mer bekymret for at Punkbuster skulle trigge på det...
Lakrits Skrevet 18. oktober 2007 Skrevet 18. oktober 2007 Jepp, No-cd til 1.41 versjonen tukler litt med bytes, og det aksepterer ikke PB, gå heller for safe disk 4 hider og en mini image .
657 Skrevet 19. oktober 2007 Skrevet 19. oktober 2007 Det er lov og spela med mini-image visst du har orginal CD-en. Men det går jo ikkje an og sjå om du har orginal-CD-en eller ikkje.
MrLee Skrevet 20. oktober 2007 Skrevet 20. oktober 2007 Som nevnt ovenfor. Det du i realiteten betaler for når du kjøper spill er retten til å spille det. Om du har originalCDen fremdeles eller om den gikk tapt i den store gutteromsbrannen av '06 har ingen betydning :=)
oOF Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Jeg kan vel si såpass at det funker fett. Jeg trenger ikke å ha CD-en inni unntatt når jeg spiller Special Forces. hvilket er en av grunnene tilat det ikke spilles veldig mye av meg. Og ja, jeg har både BF2 og Special Forces originalt.
Blå ku Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Bare så du vet det har jeg CD-en din! Men min egen CD key seff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå