Gå til innhold

Rar melding på telefonen. Går ikke an å sende meldinger..


AlexxL

Anbefalte innlegg

Skrevet

God aften.

 

Jeg har null meldinger på innboks, null meldinger på utboks/utkast, null meldinger på lagrede.

 

Likevel får jeg opp beskjeden: "Melding venter. For mange meldinger. Slett noen meldinger fra en mappe. Slette nå?" så trykker jeg ja, og der står slik som jeg sa, null meldinger på noen av mappene.

 

Kan verken motta og lese meldinger. Noen som vet hva som er galt og hva jeg skal gjøre for å fikse det?

 

Har en SE w800i om det betyr noe. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd det klassiske; "Slå av telefonen og ta ut batteriet?" :)

 

Dersom du har det kan du prøve å kryssbytte telefon/sim med noen for å se hvordan problemene eventuelt utarter seg da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...