Bocoraton Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 1. Noen som har spilt spillet her? Er det like bra som Baten Kaitos: Eternal Wings? Er akkurat ferdig med sistnevnte og det ga mersmak. 2. Jeg har Pal Wii og Gamecube. Hva blir enkleste måte å få spilt spillet for meg. Siden er er US (NTSC) only. Blir freeloader til Gamecube det enkleste? Eller finnes det tilsvarende som fungerer så jeg kan spillet det på Wii? 3. Enkleste måte å få tak i det er vel Ebay? Hvis noen har noen bedre tips takker jeg og bukker.
Benbjo Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 1. Aner ikke 2. Freeloader virker ikke på Wii, dessverre. Nintendo har disablet den, så freeloader på GC er eneste mulighet. 3. Ja, ebay eller her: http://www.videogamesplus.ca/product_info....oducts_id=10756 De skriver 20$ på bakken så den glir gjennom tollen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå