SPiLL Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 (endret) Vil vi høre mere fra GlaDOS (stemmen fra portal) og får vi portal gun i Episode 3? Rimelig sikker på at at GlaDOS ble introdusert i Portal for å være med oss videre i Half-Life universet. Endret 11. oktober 2007 av VistaGames
SPiLL Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter Skrevet 11. oktober 2007 umh, dreper du ikke GLaDOS....? Har ikke spilt gjennom, men virker ikke sånn det jeg har lest fra steam forumet.
zeox Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 dette er spoiler, så jeg putter den her: Du dreper "henne", ja, men sangen på slutten indikerer at "hun" fortsatt er "i live".
The Stig Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Vil nok tippe vi ikke har sett det siste fra Apertura og deres Portal-våpen, Borealis er nok fylt med godsaker. Må si meg utrolig fornøyd både med Portal og EpTwo, lenge siden jeg har kost meg så mye med et spill
Jokko88 Skrevet 11. oktober 2007 Skrevet 11. oktober 2007 Skjønner jo 100% av Episode Two at Aperture Science vil ha en stor del å si i neste spill
Krillekongen Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Som Stikko sa tidligere vil jeg tro at Borealis er stappet full med heftige overraskelser. Vil tro Borealis og Aperture er ganske sentrert i neste episode av spillet. Hihi, kanskje Portal-våpenet blir den nye gravity gun?
DurinVIII Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Hvor pokker'n kommer Aperture og dette Borealis fra anyways? Jeg hadde ikke hørt om noen av delene før de plutselig dukket opp i ep2. Noe jeg har gått glipp av?
Krillekongen Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Du kan lese om det på www.aperturescience.com Skriv "login" -> "cjohnson" -> "tier3" -> "notes" Endret 12. oktober 2007 av BrageC
Jokko88 Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Vel vi får jo ikke vite noe om hva som skjer på Borealis, men tror det er noen portal greier der, derfor Eli er så redd for det. Hvis combine får tak i det kan jo alt starte på nytt igjen.
Campin Carl Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Go read THE book!(Raising the bar) Borealis er et skip man egentlig skulle ha startet på før VALVe gjorde om så og si hele half-life 2 Apeture science derimot står det ingenting om der
DurinVIII Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Vel, at det er et skip skjønte jeg faktisk ut av bildene av en båt in-game. Noen som har litt mer info om dette skipet, og hvorfor Eli Vance mente at det måtte ødelegges?
Krillekongen Skrevet 12. oktober 2007 Skrevet 12. oktober 2007 Står ikke et ord om Borealis der. Ah, my bad Glemte at det bare var deler av historien til Aperture
Deimos_Anomaly Skrevet 13. oktober 2007 Skrevet 13. oktober 2007 Borealis får vi vel ikke vite mer om før i Episode 3, evt Portal 2. Frem til det må du nok smøre deg med tålmodighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå