Amored Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Jeg tok meg en tur innom ToTheGame.com i stad. Og hva fikk jeg se der? Jo! Det kommer et nytt Soldier of Fortune! Video Bilder Endret 9. oktober 2007 av Amored
Mala Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Dette er vel strengt tatt gamle nyheter, men det er først no i disse dage vi får se noe fra spillet. Blei meget skeptisk her om dagen da eg såg noen gameplay klipp UTEN vold. Men så dukket de andre opp med ekstrem deilig vold. Så det finnes håp.
Bear^ Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Ja det er nok gammel nytt at det kommer et Soldier of Fortune 3, men i.o.m at det ikke er Raven som står bak så stiller jeg meg litt skeptisk til dette spillet. Håper de virkelig klarer å opprettholde den "blodige" siden som SoF serien har blitt kjent med uten at de ender opp som med Manhunt 2. Husker hvor god anger management SoF1 og 2 var, sint som fy, fyre opp SoF, God mode og spawne noen menn. Så er det bare å denge løs med det du har lyst å denge rundt deg med for kosens skyld.
thadon Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Det så kult ut, men det første jeg tenkte var; Hvor er alt blodet og gørret?
Mala Skrevet 9. oktober 2007 Skrevet 9. oktober 2007 Åja det var det sensurerte filmen i førstepost ja, det var dette klippet eg siktet til som hadde vold og herlighet ; http://www.gamevideos.com/video/id/15278 Ta å last ned større versjon ved siden av for detaljene
Bear^ Skrevet 10. oktober 2007 Skrevet 10. oktober 2007 Vel, nå står man i fare for å bli dasket over trynet av en flyvende arm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå