Bear^ Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Haha, fila mi ble nettopp hacka! Jeg skulle laget meg bruker her litt tidligere, da kunne du fått den, combat 73.. BTW: Jeg anbefaler deg å slutte med Runescape! Og ja, det er selfølgelig ditt valg, men det er jo bare et teit spill som tar fritiden din. Er mye rart som er teit, som å springe etter en lærkule i 90 minutter, men det er morsomt derfor gjør man det . Hvordan klarer folk å bli banna i dette spillet egentlig? Runescape som alle andre online spill har regler, bryter man reglene får man straff. Vanskelig å skjønne?
TronDoZY Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Runescape er ikke like "strenge" på grunn av at de suger og dermed ikke har like mye mannskap til å være barnepassere.
Bear^ Skrevet 25. mai 2008 Skrevet 25. mai 2008 Mye morsomt "nedverdigende" om Runescape. Noen som har blitt voldtatt i et smug av Jagex? Bare lurer. Er forøvrig mange som blir bannet i Runescape. Mass bane er ikke uvanelig. Det går og på mye av det som mange MMO sliter med i dag nemlig real world trading.
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 29. mai 2008 Skrevet 29. mai 2008 Mye morsomt "nedverdigende" om Runescape. Noen som har blitt voldtatt i et smug av Jagex? Bare lurer. Er forøvrig mange som blir bannet i Runescape. Mass bane er ikke uvanelig. Det går og på mye av det som mange MMO sliter med i dag nemlig real world trading. ikke bare runescape som har det problemet, Guildwars og WoW har det samme. Men det er bare crap at Jagex har voltatt noen, CRAP
Awesome X Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Logget akkurat på RS-kontoen min og så at det var 363 dager siden sist jeg logget på. Dette fikk meg til å tenke at det kanskje var på tide å gi bort kontoen. Tror ikke jeg har spilt det mer enn en håndfull ganger de siste to årene. Poenget med å gi kontoen bort var egentlig å ikke la den gå til spille. For meg virker det ikke som at spilleren vil holdes i live hvis jeg gir den til trådstarter (om ikke han gir den virdere da). Av "skills" er det vel dette som er av interrese: 65 mining, 50 smithing, 40 magic, 18 health, 18 attack, 23 defence, 29 hitpoints Ellers er bl.a. bankkonten bestående av: Penger: 230K gp Bars (ca,): 200 gull, 250 silver, 150 mithril, 100 steel Runes: Air-, Earth-, Water- og Firestaff. Pluss ca. 1500 runer* Samt endel malm, kull og andre ting * De fleste er lavkvalitetsruner. Jobbet med å øke magicen, så det er de som var igjen etter jeg måtte stanse slik at jeg kunne finansiere kjøpet nye. Hvis noe ønsker kontoen, med hensikt å faktisk bruke den, si ifra.
Lillehagen.no Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 Jeg har en fyr i combatlevel 58 som du kan få av meg, send meg pm så får du brukernavn og passord så fort jeg ser pm'en
Romis Skrevet 13. juni 2008 Skrevet 13. juni 2008 (endret) Til trådstarter: SKAFF DEG ET LIV! Ikke sitt inne og se på trekanter som lagger bortover og sloss med firkanter! Spill et vanlig spill i det minste! Endret 14. juni 2008 av Romis
Skumtroll Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Smak og behag. Selv koser jeg meg med Future Cop og Doom. (1 såklart)
-sparks- Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Hvordan klarer folk å bli banna i dette spillet egentlig? Runescape som alle andre online spill har regler, bryter man reglene får man straff. Vanskelig å skjønne? Hva har det med noe å gjøre?
Skumtroll Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Lolkresh says: Fuck, I died" Policeman says: Hey! He said the f-word!" Lolkresh is now permanently banned.
martiin80 Skrevet 19. juni 2008 Skrevet 19. juni 2008 hvisst noen vil gi meg en game eller dele med meg kan dere sende pm med navn og passord og.
Dr. Chaos Skrevet 21. juni 2008 Skrevet 21. juni 2008 Til trådstarter: SKAFF DEG ET LIV! Ikke sitt inne og se på trekanter som lagger bortover og sloss med firkanter! Spill et vanlig spill i det minste! Jaha? Og hva er definisjonen på et vanlig spill? I mine øyne er alle spill like mye bortkasta tid. Jeg tenker ikke på CS som et mer normalt spill, eller at spillet RS er mindre "liv" enn CS. Det er forresten ikke nødvendig å spille RS 24/7. Jeg spilte det en 1 time eller 2 daglig, og det var ved siden av det 'vanlige' spilla. Likevel er jeg ute med venner, har det morsomt, følger med på skolen m.m. Og om jeg spilte det ennå, ville jeg da ikke ha et liv? Uansett så ville jeg kanskje å gitt bort min, men det er noen ganger jeg begynner å spille igjen, og da vil jeg angre. Er 74 combat tror jeg, og mange fine skills.
Choloz Skrevet 23. juni 2008 Skrevet 23. juni 2008 Har hatt en avtar for flere år siden, kom til level 56 var det vel. Beklager, men den gikk vekk til en fjernt bekjent av meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå