Jump to content
Sign in to follow this  
Joachim_F

Unreal Tournament 3-betademo på vei (PC)

Recommended Posts

Epic har fortalt at de snart er klare til å lansere en betademo av Unreal Tournament 3 for PC.

[url="http://gamer.no/nyhet/pc/unreal_tournament_iii-betademo_paa_vei/44145"]Les mer[/url] Edited by Joachim_F

Åh, jeg gleder meg som en stor unge!! Har spilt UT 2004 så mye at jeg bare gleder meg noe enormt til dette altså! Blir vel ikke en demo, det er vel ment som en beta. Hvis du ser på annonseringen til duden i forumet ser du at det er ment som en test på systemet, så da blir det jo masse moro uansett! Edited by Armitage2

Annonse
Kan jo bli litt kos å få eit gjensyn med serien, men personlig mistet eg lysten etter å ha spillt UT99 altfor mye.

Dette blir morsomt. Beta vil nok si demo, ja. Sånn var det med UT99 også, om jeg husker rett. Jeg gleder meg noe sykt til å se hva de har fått til denne gangen. :)

UT99 demoen var ein utrolig bra opplevelse faktisk, kan med sikkerhet si at det er den demoen eg har spillt mest(kanskje sett bort ifra Homeworld demoen) i løpet av alle min år som spill elsker!

[quote name='VikinGz' post='9667054' date='09/10-2007 : 12:28']Altså en beta av demoen? :p
hva er poenget?[/quote]

The purpose of the Beta Demo is to test the game on a large variety of hardware configurations and get gameplay feedback from the community.

[quote name='Hrisebro' post='9669484' date='09/10-2007 : 19:51']Må man ha pixel shader 3 mon tro?[/quote]

-----------------------------------------------------------
Minimum System Requirements
Windows XP SP2 or Windows Vista
2.0+ GHZ Single Core Processor
512 Mbytes of System RAM
NVIDIA 6200+ or ATI Radeon 9600+ Video Card
8 GB of Free Hard Drive Space

Recommended System Requirements
2.4+ GHZ Dual Core Processor
1 GBytes of System RAM
NVIDIA 7800GTX+ or ATI x1300+ Video Card
8 GB of Free Hard Drive Space
-----------------------------------------------------------

Siden spillet støtter både NVIDIA 6200 og ATI Radeon 9600 så går det fint an å spille det med et grafikkort som kun støtter shader model 2 og under :-)

Ifölge Planet Unreal (planetunreal.com) ser det ut som demoen kommer nå på fredag. Om alt går det skal kan vi altså spille UT3 om mindre enn 48 timer. :)