Gå til innhold

Soundtracks som vart brukt på TE


tharshan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SoulSheen var det techno/elektronika/osv tingen med de to damene på scenen som sang + to menn som gjorde noe annet.

 

Det irriterer meg at jeg ikke husker navnet på de som vant battle of bands.

Ellers så var det et metal band med navn silent vanqish eller no, som tilforveksling ble utalt silent wankers en del ganger.

 

Pantheon eller no var også i batle of bands tror jeg (helt sikkert feil staving i de 2 siste navnene).

Lenke til kommentar

;) Jeg jobbet på scenen.

 

Jeg kan jo foreksempel si at på åpningsdagen hadde vi mye band. Soulsheen var de som hørtes ut som trance. Alt annet untat swiftside var metal/osv. På torsdagen var strongman og wrestlig, og til slutt compo. Og på lørdag var det miss HW og Lene A og sluttet med compo finaler.

 

Så, jeg vet at vi ikke spilte noe musikk under compoer, defor er det enten soulsheen elelr deltageres musikk du leter etter. Og det er nok ingen som husker alle tracksene.

Lenke til kommentar
SoulSheen var det techno/elektronika/osv tingen med de to damene på scenen som sang + to menn som gjorde noe annet.

 

Det irriterer meg at jeg ikke husker navnet på de som vant battle of bands.

Ellers så var det et metal band med navn silent vanqish eller no, som tilforveksling ble utalt silent wankers en del ganger.

 

Pantheon eller no var også i batle of bands tror jeg (helt sikkert feil staving i de 2 siste navnene).

 

Silent Wankers og Pantheon var metalbandene som spilte på torsdag.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
SoulSheen var det techno/elektronika/osv tingen med de to damene på scenen som sang + to menn som gjorde noe annet.

 

Det irriterer meg at jeg ikke husker navnet på de som vant battle of bands.

Ellers så var det et metal band med navn silent vanqish eller no, som tilforveksling ble utalt silent wankers en del ganger.

 

Pantheon eller no var også i batle of bands tror jeg (helt sikkert feil staving i de 2 siste navnene).

 

Eg trur at de ter SoulSheen dersom musikken deria vart spelt utanom den konsterten. Men kor kan eg høyre dei og bekrefte at dte var den musikken eg likte?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...