Gå til innhold

Valve's Orange Box om 2 dager :D (HL2:EP2 osv)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk bare spillt Portal i en times tid selv før jeg måtte på jobb. Siste jeg gjorde før jeg måtte stikke var litt hurtig-hopping gjennom portaler mens jeg febrilsk forsøkte å skyte meg fri. Ble litt kvalm da jeg og ja :)

Ep2 fikk jeg også spillt i tre timers tid. Helt, totalt, absolutt fantastisk. Gleder meg til å fortsette.

Og TF2 har jeg allerede spillt 10t/uka siden betaen startet. Kanskje det beste i pakken, og sier en del da jeg _elsket_ det av Ep2 hittil ;)

Skrevet
Tar forever å laste ned! Jeg får hastigheten oppgit i byte/s ikke KB/s, det sier kanskje litt? :confused:

Derfor du fikk muligheten til å pre-loade for nesten en uke siden.

Skrevet

Portal er hippt! :D

Noen som har problemer med og få starta TF2? Er ferdig preloada, men når jeg prøver og starte det så bare validerer den... Når den er ferdig med valideringen så lukkern bare vinduet og jeg er der jeg starta.

Skrevet

Ble ferdig med Portal for en liten tid siden. Er også godt inn i EP 2. Dette var virkelig topp, begge spillene er utrolig bra. Angrer ikke på at jeg brukte 250 kr på dette. :thumbup:

Skrevet
Har et problem med Episode 2. Det kommer ikke noe dialog. Når Alyx skal snakke i begynnelsen, kommer det ikke et pip. Hun beveger ikke munnen en gang. Ser ikke ut som at det er meningen at det skal være slik.

Prøv og forandre språk i Steam til noe annet. Restart steam, forandre tilbake til engelsk.. Restart igjen..

Det har funka for andre på andre forum..

Skrevet

Var litt merkelig på "bakrommet" ja. Viste ikke helt hva man skulle forvente. Ble litt skuffet over motstanden da. Men det er jo egentlig ikke et actionspill. Har begynt på bonus maps nå. De kan være jævlige. Har 50% så langt.

Skrevet
Bestilte Orange Box til PS3 i går, det kommer på tirsdag eler onsdag. :love:

Blir litt vanskelig, da PS3-versjonen ikke er ferdig ennå. Usikker på når det kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...