Gå til innhold

Valve's Orange Box om 2 dager :D (HL2:EP2 osv)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mye for penga her ja:P, skulle dog ønske at konsollspillerne kunne prøve seg mot pc spillerne.

Mener å huske at utviklerna av serien sa i et intervju at de hadde lyst til å integrere det, men at de ikke hadde tid eller noe slikt

Skrevet

Åhh ja jeg skulle så gjerne ønske at man kunne spille mot konsollspillere i TF2, og at man kunne se på scoreboardet om de spilte på konsoll eller PC. Hadde virkelig vært artig å se hvordan det egentlig lå an sånt sett. :)

Skrevet
Tror nok at konsollspillerne generelt ville ha blitt pwna, men hovedgrunnen er rett og slett at jeg vil spille mot kamerater.

Vel, ikke alle med mus+tast er CS guder for å si det slik. Har sett mye rart i diverse FPS spill på PC også

Skrevet

Det som er ganske greit med Steam, er at man vet at man har spillet akkurat på sekundet når utgivelsesdatoen/tidspunktet er. Da slipper man å gå i lete i postkassa og lure på om det kommer i dag eller om man må vente en dag til. Deilig og ha Episode 2 klart til spilling i morra. Begynner vel med litt HL2, før jeg spiller Portal.

Skrevet

Pfff, Valve har sikkert estimert ca. belastning det vil bli på serverne så krasj vil man nok ikke oppleve. Håper man i alle fall, de har jo bedrevet med steam i opp til flere år nå. :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...