MrLee Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Er det ikke gratis å spille AO da? om du ikke har noen av EX pakkene mener jeg?
mESA Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Det er verdt en god del av ditt sosiale liv om man skal spille det mye Ellers er det gratis, moneywise
Bjonski Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Det er verdt en god del av ditt sosiale liv om man skal spille det mye Ellers er det gratis, moneywise 9653781[/snapback] AO Classic er gratis, mens expansions koster penger.. Jeg kjøpte alle expansions + 1mnd for ~240kr. Fant senere gamecards på spaceworld - 90dager for 60kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå