anderskristian Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Hei. Jeg har nylig gått til anskaffelse av en ps3 60 gb, og har problemer med å få koblet den opp til internett. Riktignok fikk jeg systemoppdatert den via internett da jeg koblet nettverkskabelen til den første gangen, men da jeg skulle opprette Playstation Network konto ( eller hva det heter ) , kom det opp feilmeldinger. Har hørt det kan skyldes både ruter , og innstillinger ved den, eller eventuelt brannmur ved internettet. Dette kjenner jeg ikke til, og er ikke spesielt datakyndig så jeg kan gå inn å endre på disse innstillingene. Hadde vært evig takknemlig for råd, hjelp og kanskje også guide til hvordan jeg kan få ordnet dette (enten det er gjennom ruteren - pr pc eller andre ting), da jeg ikke kan vente til å bruke maskinens nettjenester, og ikke minst spille mot andre via nettet. På forhånd, takk
Lommiss Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Kan du henvise til noen av feilmeldingene? Og kommer du et stykke inn i registreringen før disse feilmeldingene kommer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå