Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

trendline, comfortline og Highline?


Mefistho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går vel fra trend, comfort, til high-line med økende utstyr, men det kommer litt an på årsmodell hva de forskjellige modellene inneholder av utstyr. Jeg hadde f.eks en Passat 98 modell comfortline hvor climatronic og kjørecomputer var ekstrautstyr, men det ble standard senere. Sportline er antakelig fine seter, skinnratt og ukomfortable hjul.

Lenke til kommentar

Det går på interiør og starter med comforline som har vanlige velur seter og er ganske standar på alle måter - Trendline er den sportslige utgaven med sportseter i tillegg til skinnratt og girkule andre lister innvendig -Highline kommer litt an på om det er en Golf eller Passat det snakkes om men i tillegg til Trendline så har den skinninteriør. De årene jeg solge VW så stod alså dette kun for interiør og har ikke noe med AC-Klima-andre hjul/felger etc da kunden skreddesydde bilene selv men mulig dette er forandret siden jeg sluttet i 1999 eller jeg er rimlig sikker på at det har forandret seg men poenget frem til år 2000 var at kunden skulle ha mest mulige valgmuligheter.

 

PS-AC eller Klima er vel standar i nesten alle nye biler for tiden bla annet.

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på Comfortline, Trendline, Highline og Sportline?

Hvet det er utstyret som er med bilen. men hva osv?

Vurderer å kjøpe meg en VW Passat 1.8T.

 

Takk

9646225[/snapback]

 

 

NB

Ikke kjøp 97-2000 modell!

Hadde en 98 passat trendline i 4 år, og VW har innrømmet at de slet med kvaliteten på bilene i denne perioden. Velger du likevel denne årsklassen, vil du få mye problemer.

Utstyrsnivået er forskjellig der: (endel mer forskjell enn eg nevner)

Comfortline: "billigmodellen" der du spesielt merker det på setene som gir lite støtte.

Trendline: Betre seter.

highline Bla lakkerte utvendige sidelister og klimatronic er standard. Skinnseter er vel heller ikke standard på highline (i alle fall ikke i andre land).

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på Comfortline, Trendline, Highline og Sportline?

Hvet det er utstyret som er med bilen. men hva osv?

Vurderer å kjøpe meg en VW Passat 1.8T.

 

Takk

9646225[/snapback]

 

 

NB

Ikke kjøp 97-2000 modell!

Hadde en 98 passat trendline i 4 år, og VW har innrømmet at de slet med kvaliteten på bilene i denne perioden. Velger du likevel denne årsklassen, vil du få mye problemer.

Utstyrsnivået er forskjellig der: (endel mer forskjell enn eg nevner)

Comfortline: "billigmodellen" der du spesielt merker det på setene som gir lite støtte.

Trendline: Betre seter.

highline Bla lakkerte utvendige sidelister og klimatronic er standard. Skinnseter er vel heller ikke standard på highline (i alle fall ikke i andre land).

9647759[/snapback]

 

 

ble ikke skinn standard i Highline på de seinere modellene a? eller bare surrer jeg nå... :hmm:

Lenke til kommentar
Hva er forskjellen på Comfortline, Trendline, Highline og Sportline?

Hvet det er utstyret som er med bilen. men hva osv?

Vurderer å kjøpe meg en VW Passat 1.8T.

 

Takk

9646225[/snapback]

 

 

NB

Ikke kjøp 97-2000 modell!

Hadde en 98 passat trendline i 4 år, og VW har innrømmet at de slet med kvaliteten på bilene i denne perioden. Velger du likevel denne årsklassen, vil du få mye problemer.

Utstyrsnivået er forskjellig der: (endel mer forskjell enn eg nevner)

Comfortline: "billigmodellen" der du spesielt merker det på setene som gir lite støtte.

Trendline: Betre seter.

highline Bla lakkerte utvendige sidelister og klimatronic er standard. Skinnseter er vel heller ikke standard på highline (i alle fall ikke i andre land).

9647759[/snapback]

 

 

ble ikke skinn standard i Highline på de seinere modellene a? eller bare surrer jeg nå... :hmm:

9647781[/snapback]

 

 

Kompis har 2002 highline uten skinn..

MEN denne er bruktimportert i 2005, så det er mulig det er standard på norske biler. Der er jo ikke samme utstyrsnivå i de forskjellige landene..

Lenke til kommentar
Bilen jeg vurderer er en 2000 model. det jeg har hørt (fra møller) er at problemet var fram til 99 modellen. 00 å frem skulle være bedre:) ser ut til å bli en comfortline da. den har ac osv tekknik pakken sådan.

9651412[/snapback]

 

 

Du burde gå får en 2001 modell. Da får både ny karessori og ny motor i bilen. Særlig er den 1,9 TDI med 130 hk å anbefale. En drøm å kjøre

 

Jeg har nettopp kjøpt meg en ny Gols stv. Da hadde jeg tre valgmuligheter. Det var Trendline som er den med minst utstyr, så kommer Comfortline som har mye ekstrautstyr som standard. Til Slutt er det Sportline som har sportunderstell og sportseter og større dekk som forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...