aXXo Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Hei, oppgavelinja mi har forsvunnet Hva skal jeg gjøre? Det er akkurat som at den er usynlig, når jeg f.eks har internett vindu oppe, så ser jeg klart og tydelig at oppgavelinja er der, men allikevel ikke er det, har prøvd forskjellige temaer, men ingen fungerer Noen som kan hjelpe meg?
norbat Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Mener du at oppgavelinja blir liggende bak, når andre program er aktive? Hvis, kan du høyreklikke på oppgavelinja, velg egenskaper og sett merke for "Behold alltid oppgavelinja over..........." Endret 5. oktober 2007 av norbat
aXXo Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Mener du at oppgavelinja blir liggende bak, når andre program er aktive?Hvis, kan du høyreklikke på oppgavelinja, velg egenskaper og sett merke for "Behold alltid oppgavelinja over..........." 9645726[/snapback] Ja, det er akkurat det jeg mener Men jeg får ikke klikka på oppgavelinja, høyreklikker, men det kommer ingen alternativer som det pleier å gjøre EDIT: Jeg fant den "Behold alltid oppgavelinja over....." knappen boksen i kontrollpanel, men det funker fortsatt ikke Endret 5. oktober 2007 av aXXo
norbat Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Prøv å restart PC-en etter at du har aktivert funksjonen.
blomstkraft Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Mener du at oppgavelinja blir liggende bak, når andre program er aktive?Hvis, kan du høyreklikke på oppgavelinja, velg egenskaper og sett merke for "Behold alltid oppgavelinja over..........." 9645726[/snapback] Ja, det er akkurat det jeg mener Men jeg får ikke klikka på oppgavelinja, høyreklikker, men det kommer ingen alternativer som det pleier å gjøre EDIT: Jeg fant den "Behold alltid oppgavelinja over....." knappen boksen i kontrollpanel, men det funker fortsatt ikke 9645771[/snapback] Hvordan fikk du den til å forsvinne? :O
aXXo Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Mener du at oppgavelinja blir liggende bak, når andre program er aktive?Hvis, kan du høyreklikke på oppgavelinja, velg egenskaper og sett merke for "Behold alltid oppgavelinja over..........." 9645726[/snapback] Ja, det er akkurat det jeg mener Men jeg får ikke klikka på oppgavelinja, høyreklikker, men det kommer ingen alternativer som det pleier å gjøre EDIT: Jeg fant den "Behold alltid oppgavelinja over....." knappen boksen i kontrollpanel, men det funker fortsatt ikke 9645771[/snapback] Hvordan fikk du den til å forsvinne? :O 9645851[/snapback] Det veit jeg ikke, den var bare borte i dag når jeg slo på PC-en... Hvis jeg hadde visst hvordan jeg fikk den vekk, hadde det ikke vært så vanskelig å få den tilbake igjen...
Tommsern92 Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Hei, prøv å gå inn i oppgavebehandling-prosesser-fil og der skriver du explorer.exe. For å komme inn i oppgavebehandling trukk ctrl-alt-delete
norbat Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Du kunne forsøke en systemgjenoppretting til før dette oppstod Tilbehør->systemverktøy->systemgjenoppretting.
aXXo Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter Skrevet 5. oktober 2007 Da funka det Systemgjennoppretning fiksa det Men takk til alle som hjalp til Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå