Gå til innhold

Stranglehold vil ikke spille [LØST]

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

heisann heisann!

rett på sak. stranglehold vil ikke kjøre. samme som skjedde med demoen. jeg kommer til menyen. velger alt sammen og bla bla bla. men når jeg klikker play, og loadinga kommer opp... og de tre prikkene skal blinke og bytte i tur og rad, så stopper de. spillet fryser. og står til jeg åpner task manager, og skrur det av. jeg har latt spillet stå i loadinga i en halvtime. skjønner ikke hva problemet er. jeg så også et eller annet sted at man trengte c++ eller noe sånnt. noe jeg prøvde å laste ned. jeg fant forresten ut at du må betale for det. men jeg fant en sånn prøve versjon av et slag på sia dems som jeg prøvde. når jeg skulle installere det, sa det at jeg måtte ha noe annet program. som jeg faktisk ikke husker navnet på. men uansett, om det er noe jeg trenger for å spille det, kan noen linke meg til det?

pc:

Asus geforce 8800gts 640mb

EVGA nForce-650i Ultra

Intel Core2duo e6600 @ 2.4 (har ikke prøvd å overklokke. enda! )

Corsair Dominator 2gb

Windows XP

*Overflødige smilies fjernet*

^sorry. jeg vet jeg bruker litt mange...

Endret av St_Sasquatch
Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for tipset. skal prøve det. :D jeg var på lan skjønner du. og hadde endelig fått spillet. så jeg tenkte "ah! perfekt lan helg!"... men neida.. flere timer satt jeg og prøvde.. :nei:

Skrevet

jeg hadde problemer med demoen.

kom inn i menyen, men fikk ikke trykka på no, og måtte ctr alt del for å få det bort.

Har nyeste nvidia drivere, men fikk det ikke til.

Så jeg bytta til ps3 og lasta ned demoen der :) Spillet er hvertfall helt konge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...