navy_seal143 Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 (endret) Hallo hei,, nå trenger jeg hjelp med battlefield 2. Problemet er at jeg hadde lyst for noen dager siden å installere bf2 igjen å spille litt, men etter jeg hadde hadde installert og skulle starte det, lukket programmet seg etter det hadde stått en stund med svart skjerm.. Kan dette ha noe med systemet på datan å gjøre ellr?? Her er litt informasjon om datan min: prossessor: 1,8ghz Ram:448 mb Harddisk( ledig): 10 gb Datamaskinen er 2-3 år gammel.. er det noen som har en mistanke om hva feilen er så vær så snill og post det her... Endret 23. september 2007 av navy_seal143
Markus1802 Skrevet 23. september 2007 Skrevet 23. september 2007 På min mor sin bærbare skjedde akkurat det samme, tror bare datamaskinen din er for dårlig. www.srtest.com det kan du finne ut om maskinen din takler det
Scortech Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Du har ALT for lite ram i maskinen..minimum 1GB bør du ha.. Du sier ingenting om hvilket skjermkort du har..Så jeg går ut ifra at du har et veldig gammelt ett?? CPUen din skal nok klare spillet fint men du sier veldig lite om hele maskinen din osv..
Fiskeoppdretter Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Hallo hei,, nå trenger jeg hjelp med battlefield 2. Problemet er at jeg hadde lyst for noen dager siden å installere bf2 igjen å spille litt, men etter jeg hadde hadde installert og skulle starte det, lukket programmet seg etter det hadde stått en stund med svart skjerm.. Kan dette ha noe med systemet på datan å gjøre ellr?? Her er litt informasjon om datan min: prossessor: 1,8ghz Ram:448 mb Harddisk( ledig): 10 gb Datamaskinen er 2-3 år gammel.. er det noen som har en mistanke om hva feilen er så vær så snill og post det her... 9555906[/snapback] Kjøp deg en ny pc Eller kjøp et bra skjermkort (hvis du ikke har det) og ram
Markus1802 Skrevet 24. september 2007 Skrevet 24. september 2007 Jeg har bare 511.5 mb RAM, og kjører spillet på middels graffik, men jeg har et Nvidia Geforce 7600 GS.
PatSharpX Skrevet 27. september 2007 Skrevet 27. september 2007 Når jeg spilte BF2 i går så brukte det ca 750MB ram....
Xabi2k Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Har akkurat samme problem. Funnet ut av det? PC-en skal være god nok til spille og har jo spillt det før med dårligere pc
Dernel Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Ja 512 Mb Ram er minstekravet, står bakpå coveret tilogmed. Prøv last ned nye skjermkortdrivere, reinstaller spillet, last ned ny patch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå