Gå til innhold

The Experience: 125 megabyte per sekund!


Gilgamesj

Anbefalte innlegg

enden; nyheten ble publisert på begin.no også :( Det samme skjer jo med den jævla kvinneguiden :p. Ja takk til customizable begin.no med login (men fremdeles i beta, selvsagt ! Så man får et clean design uten reklame).

9537645[/snapback]

Ja, og sikkert på hardware.no også. Men jeg regner også med at folk som er smarte nok til en CCIE også klarer å skille en ekstern link fra interne. Spesielt med sjokkfargene på nevnte nettside :wee:

 

Tro det eller ei, men det meste dere leser av produktnyheter kommer i form av pressemeldinger som jo er rene reklamesaker til redaksjoner. Der er det ingen som klager :)

 

edit; glede seg til ny forumversjon så man slipper å huske tre forskjellige koder for samme smiley i ulike versjoner av IPB...

Endret av enden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bump og alt det der..: Mr Fundingsrud :!: Ser vi deg på lanet i år? Så lite til deg i fjor ;)

9543971[/snapback]

Dukker nok opp for å se hvor stressa du er i år ;)

 

Personlig har jeg et stressnivå over fjordårets event på daglig basis, så jeg tenkte jeg skulle spare meg mer ved å holde meg langt unna offisielle oppgaver.

Lenke til kommentar
Bump og alt det der..: Mr Fundingsrud :!: Ser vi deg på lanet i år? Så lite til deg i fjor ;)

9543971[/snapback]

Dukker nok opp for å se hvor stressa du er i år ;)

 

Personlig har jeg et stressnivå over fjordårets event på daglig basis, så jeg tenkte jeg skulle spare meg mer ved å holde meg langt unna offisielle oppgaver.

9544399[/snapback]

Håper vi sees da ;) Du var jo bare så vidt innom i fjor. Men takk nok en gang for turen til Meny ^^Da var jeg btw ferdig med ot-prat her.

 

#fjernet referanse til en post som er slettet - enden#

Endret av enden
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...