Gå til innhold

Guide: Anlegg i båt!


csViRuS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg hadde spiller, hadde jeg bare den og fire høyttalere.

Nå har jeg bare AUX-inngang, så jeg har en forsterker i tillegg.

 

Men hvis man har spiller, funker det uten forsterker og sub.

Jeg har aldri hatt sub i båten, fordi de høyttalersubene som er for salg er så stor at jeg ikke får plassert de på et fornuftig sted.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Vurderer å få fikset et anlegg i båten (Uttern S64), men det overlater jeg til profesjonelle å få ordnet. Da blir det gjort pent og ordentlig. Tror ikke jeg burde forsøke å sette opp slike ting selv i båten, da er jeg redd det fort kan ende stygt dessverre.

 

Fin guide uansett. :)

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Hei. Har planer om annlegg i båten min. Ein Nidelv 15. med Johnson 50HK.

 

Er ganske fersk på dette annleggs greiene. Har laget meg ein arbeidstegning, men kan godt få høre feil/negative/positive ting med den.

Om noen hadde giddet kan de godt kopere tegningen og sette inn hvor sikringer skal være osv. kan godt lage noen andre løsninger og!

Takker så mye for hjelp på forhånd! :)

 

Lurer på om det er en mulighet å koble Ipoden direkte til forsterker eller om det må være spiller?

post-215775-1275043611,1585_thumb.png

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 7 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Ja, har en forsterker liggende jeg har tenkt til å bruke på de..

Har du erfaringer med sub i båt eller? Har to jævler av noen 12" liggende som hadde vært moro å ha ombord, men er redd de lager veldig mye ulyd, i form av vibrasjoner i alt som er i båten...

Prøvde de i bil for litt siden, sladrespeilet falt ned, og bagasjeluke, vinduer og tak flexa noe vilt=)

Lenke til kommentar

Er en Dromedille 1600 det er snakk om.. Kommer nok til å dropper de subbene, blir mye styr med å bygge ny kasse.. Den kassa de står i nå veier godt over 50kg, og er ikke veldig plasseringsvennlig.

Prøver hvertfall først med bare de 6x9" og hører hvordan det blir=)

Kjøper evt ett bassrør eller lignende om det skulle bli behov, lettere å få plassert, og krever mye mindre strøm=)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Uderzo avklistret denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...