Gå til innhold

Stats på warhawk

Mazeking

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

ER det noen som overhodet får noen lagrede stats på warhawk? Spilte en del i natt(!) og fikk en masse badges. Etter en restart av konsollen var alt borte....

Burde ikke dette vært fiksa nå?

Spilte sef. på en ranked (blå) server.

Endret av Mazeking
Videoannonse
Annonse
Skrevet
De oppdaterer serverne mellom kl. 14 og 16 i dag... håper det fikser problemet  :hmm:

http://boardsus.playstation.com/playstatio...hread.id=116216

9492543[/snapback]

Klokka 14-16 norsk tid? I så fall blir det vel et sinnsykt trykk på warhawk servere i kveld. Bør vel kanskje bare logge seg på en server når man kommer hjem og henge på den resten av helgen.

Blir man kicket fra en warhawk server hvis man er inaktiv for en gitt periode? Går på dass mens man spiller, spiser, sover(!) eller lignende?

Skrevet

ser ut til at det er noe som skjer har ikke fått logget meg på siden 14.00

håper dem får fiksa stats problemene har sikkert spilt en 60 kamper i det siste men ingen er regget :(:(

Skrevet (endret)

Nå har jeg nettop spillt tidenes runde!! HÅPER jeg får utmerkelsene mine og poengenne nå :p

EDIT: Det funket faktisk!! Første gang statsen har blitt oppdatert på lenge.

Endret av Firetrucken
Skrevet
funka for meg og, men fikk bare stats for i dag, de jeg har spillt før = gooone :(

9495890[/snapback]

Ja samme her.. la oss bare si at jeg har nok spillt LITT mer en 3 timer :p

Skrevet

Spilte litt i natt. Fikk diverse badges. Da jeg stoppet spillet og gikk inn på statsene mine var det ingen badges der. :hmm:

Faens så irriterende hvis dette ikke er i orden nå! :realmad:

Skrevet

Tydelig at det er litt delay på dette. Spilte en del i natt. Da jeg var ferdig skulle jeg sjekke mine stats. Fikk ikke opp noen av nattens hendelser.

I ettermiddag logget jeg på. Da fikk jeg beskejd om at jeg var steget i rank og kunne se at mine stats var oppgradert.

Det funker tydeligvis men går litt treeeegt med oppdatering os sync av statsene

Skrevet

gidd ikke lage ny topic for dette, men binoculars? åssn funker de? så på sånn badges dritt at man kan få badge visst du dreper 2 stk med binoculars, og det skal visst være noe airstrike greier, men får dem ikke til å funke jeg :S ideer?

Skrevet (endret)

Zoom inn med R3 er det vel og så finn deg et mål. Hold så inne R1 til baren har fylt seg opp og så kommer airstriken. Det tar altså litt tid så hvis målet beveger seg så må du beregne :)

Endret av Jokkepotte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...