Gå til innhold

Vi gir bort Call of Duty 4-betanøkler (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje veldig teit spørsmål, men vi som allerede har fått beta nøkler andre steder, f.eks via Eurogamer - vil vi kunne spille på samme servere som de som får key via Norge/Gamer.no i denne betaperioden?

 

Prøvde CoD4 beta litt i går, og gud bedre... Men vil jo gjerne få lov til å krige mot gutta på forumet under betaen. :)

Lenke til kommentar
Kanskje veldig teit spørsmål, men vi som allerede har fått beta nøkler andre steder, f.eks via Eurogamer - vil vi kunne spille på samme servere som de som får key via Norge/Gamer.no i denne betaperioden?

9485140[/snapback]

Ja, det kan man.

9485144[/snapback]

 

Veldig hyggelig!

 

Enda et teit spørsmål: Jeg har betatestet litt i andre spill tidligere, og da var det veldig synlig sånn NDA når man meldte seg på osv...at man ikke skulle snakke/diskutere noen rundt spillet med andre som ikke var med. Jeg kan ikke huske å ha lest noen sånn da jeg registrerte meg for denne på Eurogamer. Dog - det gikk litt fort den dagen. Dette er jo en veldig stor /åpen beta har jeg inntrykk av. Er de strenge på dette fra Activision eller kan man poste sine inntrykk og opplevelser på forumet her?

Lenke til kommentar
Når får man vite om man har vunnet betanøkkel da?

9485161[/snapback]

Se nederst i artikkelen.

 

Vi har 3+ tråder om denne Betaen på forumet allerede... og det er en Public Beta ;)

9485261[/snapback]

Javisst, det er en åpen beta. Men med et begrenset antall tilgangsnøkler.

Lenke til kommentar
Bra dette her, men litt seine kanskje? Fikk dere nøklene tilsendt fra IW i dag? 

9485613[/snapback]

Vi fikk dem i går ettermiddag, men hadde ikke anledning til å legge ut artikkelen før nå. Det er uansett bare ett døgn siden betaen åpnet for nordmenn.

 

hva med å gi en beta key til de som ligger under den forum posten?

9485610[/snapback]

Hva mener du? Hvilken forumpost?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...