Gjest member-97590 Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Hallo godtfolk! Sitter å spiller FS2004 ca daglig, og har lyst å bytte til FSX. Er det verdt det? Har også hørt at det er mye problemer med det, at folk har nedi 5 fps med kjempepc! Leste at det fikses med patching, sant eller usant? Og er det bra å spille online på det? Takker og bukkar for alle svar med iallefall en smule mening i seg!
MrL Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Liker du flyspill, så vil jeg anbefale deg å kjøpe det ja. Et drit bra flyspill, selvom det krever enorm pc..
Gjest member-97590 Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Liker du flyspill, så vil jeg anbefale deg å kjøpe det ja. Et drit bra flyspill, selvom det krever enorm pc.. 9464830[/snapback] Tror eg løper ned på el-kjøp etter middag då. Har eg bra nok pc til å kjøre det på fullt? (Specs i signatur)
MrL Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Liker du flyspill, så vil jeg anbefale deg å kjøpe det ja. Et drit bra flyspill, selvom det krever enorm pc.. 9464830[/snapback] Tror eg løper ned på el-kjøp etter middag då. Har eg bra nok pc til å kjøre det på fullt? (Specs i signatur) 9464837[/snapback] Kanskje på High, noe på ultra. Skal du ha bra FPS blir det vel high, ihvertfall det jeg har(jeg har omtrent samma, litt dårligere CPU, men overclocka GTS..)
Gjest member-97590 Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Liker du flyspill, så vil jeg anbefale deg å kjøpe det ja. Et drit bra flyspill, selvom det krever enorm pc.. 9464830[/snapback] Tror eg løper ned på el-kjøp etter middag då. Har eg bra nok pc til å kjøre det på fullt? (Specs i signatur) 9464837[/snapback] Kanskje på High, noe på ultra. Skal du ha bra FPS blir det vel high, ihvertfall det jeg har(jeg har omtrent samma, litt dårligere CPU, men overclocka GTS..) 9464852[/snapback] Sykt at et spill krever så mye! Får vel kjøre det på high.
MrL Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Ja det er kanskje det mest krevende spillet som finnes i dag..spillet er vel bare dårlig optimalisert, fordi graffikken på Ultra er faktisk ikke så utrolig nydlig akkurat..men grei nok.
Gjest member-97590 Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 (endret) Ja det er kanskje det mest krevende spillet som finnes i dag..spillet er vel bare dårlig optimalisert, fordi graffikken på Ultra er faktisk ikke så utrolig nydlig akkurat..men grei nok. 9464883[/snapback] Hadde vert litt digg med skikkelig bra detaljert spill, men då hadde det ikkje kommet ut. Microsoft hadde vert konkurs innen det. Og ja, vil gjette det tar sin tid. Eller om det i det heile tatt kommer til å skje. EDIT: Ka er egentlig forskjellen på standar og deluxe edition? Endret 10. september 2007 av member-97590
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Flight Simulator X was released in two editions, Standard and Deluxe. Deluxe edition incorporates some additional features, including an on-disc Software Development Kit (SDK), three airplanes with the Garmin G1000 Flight Deck, and player Air Traffic Control. In addition, the Deluxe Edition features 24 aircraft compared to 18 in the Standard Edition, 45 high-detail airports compared to 40, 38 high-detail cities compared to 28, and 50+ structured missions compared to 30+.
Gjest member-97590 Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Flight Simulator X was released in two editions, Standard and Deluxe. Deluxe edition incorporates some additional features, including an on-disc Software Development Kit (SDK), three airplanes with the Garmin G1000 Flight Deck, and player Air Traffic Control. In addition, the Deluxe Edition features 24 aircraft compared to 18 in the Standard Edition, 45 high-detail airports compared to 40, 38 high-detail cities compared to 28, and 50+ structured missions compared to 30+. 9465105[/snapback] Då går vi for Deluxe Edition!
Smooth Ceiling Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Kjøpte Deluxe-versjonen rimelig fra Flightsim.no selv. De selger det nå for 499,-, hvilket jeg må si er en bra pris. Også Deluxe-versjonen kommer med manualen i PDF-format, vel å merke. Litt skuffende når simmen koster såpass mye ekstra i forhold til vanlig versjon, men en får uansett kjøpt fler bøker om FS X. Det er jo også den vær-addonen som jeg selvfølgelig ikke husker navnet på akkurat nå, og som garantert kan drepe et hvilket som helst kraftig system, men som gir fantastisk realistisk vær til gjengjeld. Flightsim.no webshopen har også forhåndsbestilling på den kommende Yoken fra Saitek, som bl.a. har metallskaft istedet for plastikken CH bruker. En vil kunne bygge på med MFD instrumenter og ekstra TQS om ønskelig. Det har vært en del buzz rundt dette nye utstyret fra Saitek på nettet i det siste. Ser lekkert ut, og føles forhåpentligvis like godt å bruke som det ser ut. Jeg har lyst til å installere FS X Deluxe på PCen min, selv om jeg vet at det vil hakke som bare fanken, og selv om jeg ikke synes at mitt Thrustmaster Cougar HOTAS er særlig ideelt for sivile fly.
Gjest member-97590 Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 (endret) Skuffaaaa. INGEN butikker der eg bor hadde det. Bestiller det på nettet. Anbefalinger til bra butikker med bra pris? Vil kjøpe det sånn at eg får det sendt i posten. EDIT: Bestilte fra MPX. Endret 10. september 2007 av member-97590
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå