Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mistet stemmen, Krise!


A-dog

Anbefalte innlegg

Hvis ikke de utropstegnene får deg til å skjønne hvor viktig dette er for meg, ma jeg be deg om å forlate tråden nå! Saken er slik at jeg skal holde tale imorgen, i mine forelderes gullbryllups fest og jeg har nå mistet stemmen. Dette fordi jeg har vært småforkjøle og na er stemmen borte. Som dere sikkert skjønner er jeg greit nervø rundt hele greie og nå som stemmen er capish, gjør det jo saken ikke lettere. Så all informasjon dere kan dele om det å få tilbake stemmen VERDSETTES.

 

SHOOOT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gå på Iron Maiden-konsert i fylla og insister på å skrike teksten på hver bidige låt (du kan selvsagt alle utenat). Så høyt du kan og litt til. Det hjelper om det er utendørs og litt kjølig.

9449286[/snapback]

 

Egentlig gjør det at du mister stemmen eller blir hes.

9451201[/snapback]

litt Off topic men,Hvordan mister man stemmen, på sånn fortast måte?

9449273[/snapback]

Tror det var poenget :)

Lenke til kommentar
Hvis ikke de utropstegnene får deg til å skjønne hvor viktig dette er for meg, ma jeg be deg om å forlate tråden nå! Saken er slik at jeg skal holde tale imorgen, i mine forelderes gullbryllups fest og jeg har nå mistet stemmen. Dette fordi jeg har vært småforkjøle og na er stemmen borte. Som dere sikkert skjønner er jeg greit nervø rundt hele greie og nå som stemmen er capish, gjør det jo saken ikke lettere. Så all informasjon dere kan dele om det å få tilbake stemmen VERDSETTES.

 

SHOOOT!

9448151[/snapback]

 

vil du ha et GODT råd?

pell deg av pc'en finn fram til en lege å skriv gule lapper til han eller noe sånt... er du skikkelig smart kan du jo bere holde dg hjemme å kansje miste stemmen for restn a live o.O

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...