Sono Juventino Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 (endret) Mitt førsteintrykk er at headeren er utrolig bra, mens resten av siden ikke virker jobbet med i det hele tatt. Synes ikke det virket med hele innholdsdelen i hvit. Likte heller ikke at du hadde så mange streker i designet. + Header - Innhold Endret 7. september 2007 av Sono
Runar Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Ser bra ut, men jeg likte ikke helt fonten du har brukt som brødtekst. Og hvorfor er ikke headeren med menyen midtstilt, mens resten av siden er det?
Rundtomkring Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 Veldig enig at brød teksten sentrert ser litt rart ut, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal plassere det uten at det blir kaos. Jeg kan prøve å endre på innholdet. Takk for gode tilbakemeldinger
Runar Skrevet 7. september 2007 Skrevet 7. september 2007 Jeg sa ikke at brødteksten ser rar ut midtstilt, men du bør ha enten alt midtstilt eller ingenting. Prøv å forandre på headeren i stedet, siden jeg syns den ser litt "kaotisk" ut.
Rundtomkring Skrevet 7. september 2007 Forfatter Skrevet 7. september 2007 Hehe, Ja jeg kan prøve å sentrere lenkene og se om det ser bedre ut!
melli123 Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Ja, hvorfor har du valgt å sette menyen akkurat der? Det ser veldig rart ut. Hvorfor har 2 contakt oss linker, altså den oppe i hjørnet OG den i menyen? Hvorfor ikke samle alt inne i contact linken? En annen ting jeg ikke likte var hjelpelinjene. Jeg veit ikke hvorfor, men jeg synes personlig det bare ble rart. Jeg likte heller ikke designet på overskriftene og linkene. For meg så dette ut som du hadde kopiert ut fra et sted hvor man kan bla gjennom meny-eksempler. Det er vel det jeg kommer på i farta. Grei header, men typografien var ikke helt på topp, jobb med den. Ellers et greit utgangspunkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå