Gå til innhold

iPod Touch-tråden | Når du liker å bruke fingrene

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det noe alvorlig gærnt her!

iPoden vil ikke dukke opp i iTunes, istedet for så dukker den opp som et KAMERA i Min Datamaskin, men jeg kan ikke gå gjennom filene dog.

Og, ja, den lader når den er koblet til.

Skrevet

Hadde samme problem når jeg fikk min iPod Touch til jul. Du må ha NYESTE iTunes, ellers kommer det opp som et kamera i min datamaskin med tom disk. Oppdater iTunes så skal det gå bra.

Skrevet
Hadde samme problem når jeg fikk min iPod Touch til jul. Du må ha NYESTE iTunes, ellers kommer det opp som et kamera i min datamaskin med tom disk. Oppdater iTunes så skal det gå bra.

Hva er den nyeste da? Jeg har 7.6.

Skrevet

oki, fikk det til :)

Håper berre det kjem den oppdaterte versjonen av G-Maps snart, var greit å ha den "Hvor er eg nå" funksjonen, sjølv om den ikkje virka i norge enda :p

Skrevet

Ok. Jeg har et problem med Installer.app og lurte på om noen kunne hjelpe meg. Med en gang jeg åpner Installer.app legges det ned igjen.

Film som viser.

Chmod-problem tror jeg.. chmod med ssh

Så hva skal jeg gjøre for å fikse det?

Skrevet
Hvordan kan det være et chmod problem?... forklar meg det...

Fordi programmer "starter" å lukker seg med en gang.

Last ned installer.app zip-fila. Overfør med WinSCP når du overfører får du opp en melding, gå på advanced eller noe, velg 755.

Skrevet
Så hvorfor skulle ikke hans installer.app være standard som alle andres?

Btw, CuteFTP pro er bedre enn winscp. :p

Btw, så er CuteFTP dritt. Håper ikke du bruker det til ftp eller noe lignende. Der er det bare et program som gjelder; FlashFXP.

Skrevet

Last ned installer.app zip-fila. Overfør med WinSCP når du overfører får du opp en melding, gå på advanced eller noe, velg 755.

Det hjalp, helt til jeg fikk samme feil jeg hadde før denne feilen. Hver gang jeg skal installere noe og den kommer til parten "Installing package" så avslutter den programmet.

Skrevet

Det hjalp, helt til jeg fikk samme feil jeg hadde før denne feilen. Hver gang jeg skal installere noe og den kommer til parten "Installing package" så avslutter den programmet.

hm.. rare greier.. kanskje det kunne hjulpet å chmodde hele /Applications/. Om ikke det funker hadde jeg gått for en restore.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...