Shadowz Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Infinity Ward: "On PS3 We’re number one, On 360 We're going after Halo 3" link Dette spillet ser bare bedre og bedre ut Men vil det slå halo 3? Endret 4. september 2007 av Shadowz
Bear^ Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Tro om noen på Infinity ward så en rosa gris fly forbi vinduet sitt?
Steina Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 – Vi har laget det beste skytespillet intervju Infinity Ward mener Halo 3 og Killzone 2 er sjanseløse mot Call of Duty 4. Les på Gamer.no
Haansi Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Tro om noen på Infinity ward så en rosa gris fly forbi vinduet sitt? 9425971[/snapback] Agreed. Har ikke trua på at de blir #1 på PS3, hvertfall når de ikke gir PS3-brukerne beta. Demo blir det sikkert ikke Synes IW har skrytt LITT for mye av dette spillet sitt i det siste. Det bør faen meg bli bra også...
Shadowz Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 (endret) tror ikke cod skal ha noen problemer med å selge på ps3. Jeg er iallefall solgt. For min del står det mellom cod4 og ut3, haze er jeg ikke så spent på lenger. synes jeg cod ser milevis bedre ut enn halo. Kan ikke begripe at noen vil foretrekke halo, vel noen over 14 da personlig er jeg ganske lei av alle spillene som er myntet på 12 årige sinn, man merker at mange spill er "dummet ned" for mass appeal uten cod hadde dette blitt en trist høst for min del Endret 4. september 2007 av Shadowz
Tomtruck Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Du har ikke Xbox 360 med andre ord? Uten Bioshock, Halo 3 og Mass Effect hadde dette blitt en trist høst for min del
Landeplagen Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 synes jeg cod ser milevis bedre ut enn halo. Kan ikke begripe at noen vil foretrekke halo, vel noen over 14 dapersonlig er jeg ganske lei av alle spillene som er myntet på 12 årige sinn, man merker at mange spill er "dummet ned" for mass appeal 9427101[/snapback] Ikke for å gå off topic, men ble veldig nysgjerrig på hva det er med Halo du ser på som barnslig? Fargene?
Alex ws Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 For min del er dette sansynligvis årets spill. Misforstå meg rett: Jeg skal også ha Halo 3, Bioshock, Mass Effect og alle andre godtitlene. Men det er dette jeg gleder meg mest til. Tatt i betraktning hvor gjennomført CoD4 er, synes jeg utviklerne bør få lov til å skryte litt.
boffeeen Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 For min del så kommer CoD 4 til å bli årets livespill, Halo 3 på andre.
ttt Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 – Vi har laget det beste skytespillet intervjuInfinity Ward mener Halo 3 og Killzone 2 er sjanseløse mot Call of Duty 4. Les på Gamer.no 9426288[/snapback] Fortsett i tråden til artikkelen.
Anbefalte innlegg