Gå til innhold

– Vi har laget det beste skytespillet (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, av de jeg har kjøpt som er ute allerede, Darkness og BioShock, så angrer jeg ikke for å si det sånn, og er _rimelig_ sikker på at jeg kommer til å like de andre og, for å si det mildt.. Selv om jeg ble litt skeptisk til AC, (bl.a. i gamereactor så var de litt kritiske til at det slet litt med dårlig fps, og at slåssesystemet ikke var så bra syntes det.) så tror og håper jeg at det kommer til å bli bra.

Lenke til kommentar
Fant det morsomt at han kaller CoD-spillene for realistiske...

9412037[/snapback]

 

Sånn iforhold til lazer pewpew-spill, så kan vel CoD4 kalles realistisk.

 

Av det jeg har sett så er utseende på alle våpen og slikt autentiske, og det er utstyr tatt fra virkeligheten. Det er nok her han mener de er "realistiske". Samme gjelder de tidligere spillene, forsåvidt.

 

Mao. han mener at spillet er realistisk utseendemessig, og ikke gameplaymessig.

9414799[/snapback]

 

Kanskje det er oversettelsen til Gamer.no som gjorde at det hørtes litt feil ut. Er nok mer riktig som du sier at han henviste til at spillet er autentisk med hensyn til våpen, drakter, osv.

9415053[/snapback]

 

Jasså, er det mest riktig?

 

Nei, Collier mente det jeg skriver - at det ikke var noen realistiske FPS-spill på markedet før Infinity Ward satte i gang med sine CoD-spill. Da snakker han om hele spillet, ikke bare lisensierte våpen og utstyr.

Lenke til kommentar
Gleder meg sykt til dette spillet kommer, skal enten ha det til xbox 360 eller PS3, men når jeg har begge så må jeg begynne å fundere om hvem jeg skal velge det til :)

9413561[/snapback]

Jeg går for PS3 ihvertfall, DET er sikkert, med de nye følsomme R2 og L2 knappene, og sixaxisen (håper vi bruker den) pluss joystickene :love:

9413581[/snapback]

 

 

tro meg, du kommer ikke til å bruke sixaxisen i cod4...

Isåfall blir du eid av di som bruker sticks... :D

 

sier ikke at du er dårilg i spillet men tror det er møkkavanskelig å styre med sixen.. Hadde jo vært fett om det vil fungere i spillet å ha sixaxis-match... :dribble:

Endret av w0d00
Lenke til kommentar

Call of Duty var artige spill ,men kan ikke akkurat kalle de realistiske.

 

Jeg liker spill som er satt til 2.verdenskrig ,men det er alltid noe de spillene mangler. Jeg kommer til å savne WW2 settingen, hadde man Tatt gameplayet fra Day of Defeat, stemningen(musikken) i Medal of Honor og en sammenhengende Campaign med litt historie så er man i mål.

 

 

Halo 3 står i hvertfall på toppen av måha listen min, settingen og hvilken vei historien går i spillet er grunn nok til å kjøpe det.

Lenke til kommentar
Nei, Collier mente det jeg skriver - at det ikke var noen realistiske FPS-spill på markedet før Infinity Ward satte i gang med sine CoD-spill. Da snakker han om hele spillet, ikke bare lisensierte våpen og utstyr.

9415896[/snapback]

 

Dette er jo bare tullball. På det tidspunktet hadde eg kun spelt eitt fps som likna litt på realisme: Operation Flashpoint. Call of Duty er kun arcade.

Lenke til kommentar
Nei, Collier mente det jeg skriver - at det ikke var noen realistiske FPS-spill på markedet før Infinity Ward satte i gang med sine CoD-spill. Da snakker han om hele spillet, ikke bare lisensierte våpen og utstyr.

9415896[/snapback]

 

Dette er jo bare tullball. På det tidspunktet hadde eg kun spelt eitt fps som likna litt på realisme: Operation Flashpoint. Call of Duty er kun arcade.

9416967[/snapback]

 

Ja, det blir bare feil å kalle CoD realistisk uansett, som du sier det er arkadeshooter.

Lenke til kommentar
Nei, Collier mente det jeg skriver - at det ikke var noen realistiske FPS-spill på markedet før Infinity Ward satte i gang med sine CoD-spill. Da snakker han om hele spillet, ikke bare lisensierte våpen og utstyr.

9415896[/snapback]

 

Dette er jo bare tullball. På det tidspunktet hadde eg kun spelt eitt fps som likna litt på realisme: Operation Flashpoint. Call of Duty er kun arcade.

9416967[/snapback]

 

Ja, det blir bare feil å kalle CoD realistisk uansett, som du sier det er arkadeshooter.

9419849[/snapback]

 

Du får sende mail til Collier da vettu og spørre hva faen han mente. Det var HAN som sa det var realistisk, og han prøver faktisk å selge spillet sitt, så jeg syntes ikke det er så rart om de overdriver og hyper.

 

Dette er da ikke noe nytt. Jeg har ihvertfall blitt lurt gang på gang av fancy nye features og dritt de glamorifiserer og hyper til det uendelige. Når dagen kommer og du faktisk sitter og spiller det, oppdager du at deres "revolutionary new weapon customization features" faktisk bare gir deg en alternativ skytemodus med høyre museknapp.

 

Lær deg å se hva som er bull og hva som faktisk er troverdig.

 

At Call Of Duty 4 blir et realistisk skytespill tror jeg; ifølge min definering av hva som er realistisk, er bare bullshit.

 

Men underholdende blir det nok! Og det er jo tross alt målet her.

Endret av Azper
Lenke til kommentar

Helt enig i det du sier, men han sier ikke det der for å selge, han har ikke noe behov for å selge de gamle CoD-spillene, og det var de han snakket om, for han snakket om spillene han hadde vært med å lage tidligere, ikke CoD 4.

 

De spillene trenger ikke akkurat noe markedsføring nå.

 

Og det siste, Call of Duty 3, var ikke han med på å lage engang, så tror ikke han snakket om det heller, men CoD 1 og 2.

 

Det jeg reagerer mest på da, er at det virker som HAN TROR at spillene sine er realistiske...

 

Og DET, er funny.

Lenke til kommentar
Helt enig i det du sier, men han sier ikke det der for å selge, han har ikke noe behov for å selge de gamle CoD-spillene, og det var de han snakket om, for han snakket om spillene han hadde vært med å lage tidligere, ikke CoD 4.

 

De spillene trenger ikke akkurat noe markedsføring nå.

 

Og det siste, Call of Duty 3, var ikke han med på å lage engang, så tror ikke han snakket om det heller, men CoD 1 og 2.

 

Det jeg reagerer mest på da, er at det virker som HAN TROR at spillene sine er realistiske...

 

Og DET, er funny.

9420087[/snapback]

Nå har ikke realistisk bare med gameplay og våpen da. Jeg tror han tenker mer på stemningen i spillet, noe jeg faktisk er ganske enig i er en av de mer realistiske når det gjelder WW2 shooters. Må si jeg elsker stemningen i COD1 og COD2! :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...