lazt Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Heisann I dag kjøpte jeg meg Test Drive Unlimited til PC, men til min store skuffelse får jeg ikke online delen til å fungere. Problemet er at når jeg prøver å koble til TestDrive serveren(gamespy) så får jeg opp en feilmelding om at "Failed to connect, please check your network settings" Noen som vet hva jeg må gjøre for å få dette til å fungere? Jeg har allerede åpnet alle portene som trengs, prøvd DMZ modus og slått av alle brannmurer. Er det virkelig så vanskelig å få det til å fungere? Takk
VgRD Skrevet 1. september 2007 Skrevet 1. september 2007 Jeg kjøpte det også i dag, og jeg har ikke hatt noen problemer, bortsett fra at folk lagger litt:P Jeg gjorde ikke noe spesielt under instalasjon... høres litt rart ut...
lazt Skrevet 1. september 2007 Forfatter Skrevet 1. september 2007 (endret) Fikk det til! Måtte bare bruke en annet nick en brukeren min på gamespy. Rart, at det jeg da får en error om network problems. :/ Så nå funker det fint, men det er jo ingen andre "online" spillere som kjører rundt. Må jeg komme lenger i spillet først? Endret 1. september 2007 av loozet
VgRD Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 hos meg tok det noen minutter første gang før det ble noen aktivitet rundt meg. Bare kjør rundt i byen så kommer de nok;)
Scotty Skrevet 2. september 2007 Skrevet 2. september 2007 Fikk det til! Måtte bare bruke en annet nick en brukeren min på gamespy. Rart, at det jeg da får en error om network problems. :/ Så nå funker det fint, men det er jo ingen andre "online" spillere som kjører rundt. Må jeg komme lenger i spillet først? 9407922[/snapback] Det kommer nok etterhvert. Hvis du går på kartet, så skal du se noen litt svake lilla flekker. (du må ha valgt "players" først). Det er der det er mest aktivitet med online spillere. I byen man starter i er det nok mest spillere. Noen ganger kan det ta et par min å få online spillere til å komme frem, noen ganger kan det ta en halvtime.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå