Gå til innhold

Noen på Jernbaneskolen her?


Rex_Rodney

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fictivision skrev (46 minutter siden):

Ble dessverre ikke godkjent, fikk total hjerneteppe med psykologiske tester, ble litt for mange feil. 

Ja, ja får bare prøve igjen om 18 måneder. Surt da jeg har gledet meg så mye. 

Livredd for å ikke bli godkjent selv! Er testene kompliserte? 😮

Lenke til kommentar
Ar_ne skrev (9 minutter siden):

Livredd for å ikke bli godkjent selv! Er testene kompliserte? 😮

Noen er det, jeg fikk ikke til siste test der man må stable rundinger på 3 påler i rekkefølge største nederst og minste øverst, den siste i rekka var vanskelig, jeg rakk den ikke i tiden da jeg skjønte for sent hvordan man skal stable dem. 

Også fikk jeg fullstendig jetneteppe når man skal koble sammen nummer og tall på en stor ark for eksempel det skal gå slik 1-A-2-B-3-C og så videre, jeg antar at jeg prøvde å koble dem sammen for raskt så jeg gjorde flere feil, denne var den siste testen. 

Min tips er at du skal ta det med ro,jeg gjorde ikke det og jeg feilet. 

Lenke til kommentar
Fictivision skrev (3 timer siden):

Noen er det, jeg fikk ikke til siste test der man må stable rundinger på 3 påler i rekkefølge største nederst og minste øverst, den siste i rekka var vanskelig, jeg rakk den ikke i tiden da jeg skjønte for sent hvordan man skal stable dem. 

Også fikk jeg fullstendig jetneteppe når man skal koble sammen nummer og tall på en stor ark for eksempel det skal gå slik 1-A-2-B-3-C og så videre, jeg antar at jeg prøvde å koble dem sammen for raskt så jeg gjorde flere feil, denne var den siste testen. 

Min tips er at du skal ta det med ro,jeg gjorde ikke det og jeg feilet. 

De var ikke bare bare å klare, men enig i det du sier. Vær rolig, og bruk den lille tiden du har. Bedre å klare den, men kanskje ikke få den beste tiden, enn å være sjapp og få mange feil. Kjipt at du ikke besto, men nå er du i hvert fall bedre forberedt til neste gang :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
JensFos skrev (1 minutt siden):

De var ikke bare bare å klare, men enig i det du sier. Vær rolig, og bruk den lille tiden du har. Bedre å klare den, men kanskje ikke få den beste tiden, enn å være sjapp og få mange feil. Kjipt at du ikke besto, men nå er du i hvert fall bedre forberedt til neste gang :) 

Heldigvis er ikke dette noe livsviktig siden jeg allerede har en god jobb, kjipt at det er karantene helt til 2024 men som du sier nå vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang. Skal komme en dag før og få meg en god natts søvn, bor langt unna så jeg reiste hele natta så fikk ikke nok hvile. 

Lenke til kommentar
Fictivision skrev (19 timer siden):

Ingen, ble diskvalifisert da jeg hadde for mange feil på de logiske testene. Dummet meg ut på den letteste oppgaven. 

Jeg lurer på karakterpoengene dine. Altså de du søkte med i utgangspunktet. Fikk inntrykk av i tråden her tidligere at ca 50 var nok men alle i år som har svart her nå har jo rundt 55. Tenkte at siden du har kommet inn nå men ikke før har en poengsum som ligger nær årets grense? 

Lenke til kommentar
Sexylubb1 skrev (11 timer siden):

Jeg lurer på karakterpoengene dine. Altså de du søkte med i utgangspunktet. Fikk inntrykk av i tråden her tidligere at ca 50 var nok men alle i år som har svart her nå har jo rundt 55. Tenkte at siden du har kommet inn nå men ikke før har en poengsum som ligger nær årets grense? 

I fjor glemte jeg å legge til en attest ved søknaden så jeg havnet langt bak på venteliste. 

Lenke til kommentar
2 hours ago, JensFos said:

Skulle kunne lese den nest nederste skriften ved 5 meter avstand på synstesten. Hørselstesten var også overkommelig.

Skal man kunne lese dette med venstre og høyre øye hver for seg, eller med begge øynene opp samtidig?

Lenke til kommentar

De vil jo sikre at en togfører har god sikt, spesiellt siden de har ansvaret for et svært tog med hundrevis av passasjerer, også kjører man kanskje i dårlig vær i utkantstrøk. Ikke alle som fullfører som kan starte på Vy på oslo s med en gang..

Og de psykologiske testene er for å sjekke at du takler stress og kan tenke litt raskt hvis det skjer noe og du er milevis ute i skogen eller oppå en fjellovergang.

 

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...