Jump to content
Rex_Rodney

Noen på Jernbaneskolen her?

Recommended Posts

simlon skrev (1 time siden):

Hei! sendte mail til skolen 21.04.2020 om dette med opptakskrav. osv. Har eksamen i r1-r2 matte og fysikk 1 nå i slutten av mai. Men fikk beskjed da av skolen den 24.04 at jeg var blitt vurdert som kvalifisert i opptaket i og med at jeg har gått elektro også tatt påbygg. Har ikke hørt noe etter dette, betyr det at jeg ikke er kvalifisert til yrkespsykologisk test? 

Søkte du med fagbrev? Hvis du har eksamen i R1/R2 og fysikk 1 mai, så er det etter søknadsfrist. Om du derimot har søkt med fagbrev, så tipper jeg du blir innkalt. Sto at svar fra samordna opptak kommer i dag

OleSK skrev (15 minutter siden):

Søkte du med fagbrev? Hvis du har eksamen i R1/R2 og fysikk 1 mai, så er det etter søknadsfrist. Om du derimot har søkt med fagbrev, så tipper jeg du blir innkmalt. Sto at svar fra samordna opptak kommer i dag

Søkte ikke med fagbrev. søkte bare med vg1, vg2 elektro og påbygg. Når di svarte på mailen så sto det at vg1, vg2 elektro erstatter kravet om realfag. Så også at svar fra samordna opptak kom idag, men har enda ikke fått noe svar, og syntes det var merkelig når jeg fikk mail om at jeg var vurdert som kvalifisert i opptaket. 

simlon skrev (19 timer siden):

Søkte ikke med fagbrev. søkte bare med vg1, vg2 elektro og påbygg. Når di svarte på mailen så sto det at vg1, vg2 elektro erstatter kravet om realfag. Så også at svar fra samordna opptak kom idag, men har enda ikke fått noe svar, og syntes det var merkelig når jeg fikk mail om at jeg var vurdert som kvalifisert i opptaket. 

Sånn som jeg skjønner det så har du ikke fagbrev innen elektro? Er kvalifisert med fag/svennebrev, eller studiespes med et av de tilleggsfagene innen søknadsfristen?

jeg fikk ihvertfall svar på at jeg har fått plass på skolen i dag!🤙🏽

Annonse
Itoc skrev (16 minutter siden):

jeg fikk ihvertfall svar på at jeg har fått plass på skolen i dag!🤙🏽

Gratulerer! Vi ses i sporet 😊

EmmetBrown skrev (1 time siden):

Gratulerer! Vi ses i sporet 😊

Takk! Det gjør vi!☺️

Da var jeg ferdig på helsetest og yrkespsykologisk test, gikk ganske fint syns nå jeg! Venter bare på svar fra lab angående urinprøven. Hvis noen har noen spørsmål så er det bare å hyle ut. 

Edited by katttepus
skriveleif
  • Like 1

Registrerte bruker nå bare for å si at jeg har fått plass ved lokførerskolen nå i høst!!

• Like 3

UHS skrev (41 minutter siden):

Registrerte bruker nå bare for å si at jeg har fått plass ved lokførerskolen nå i høst!!

Gratulerer! Bare å glede seg 😊

• Like 1

Gratulerer! Står relativt stille på skolefronten om dagen her🙄 Litt simulator kjøring nå og da, ellers venter vi på øvelseskjøring 😊

• Like 1

katttepus skrev (11 timer siden):

Fikk beskjed på onsdag om at jeg har kommet inn, nå venter jeg bare på svar fra skolen. Noen som vet hvor lang tid det tar? 

Vell, for meg så hadde jeg tre dager på å svare på inntaket. Og så tok det vell to dager etter det før jeg fikk e-post fra dem. Så det er vell rundt fem dager.

• Like 1