Gå til innhold

Stalker tips våpen/bære evne og protective suit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen tips til Stalker, begynte å spille igjen siden jeg følte jeg ga opp litt for tidlig sist.

Har kommet meg ett lite stykke, møtt på Duty og hadde en liten trefning med Freedom nå nettopp. Men jeg trenger noen tips.

Bærer jeg for mye? Akkurat nå bærer jeg 2 våpen, AKm og avsagt hagle, ca 100 skudd til haglen, 400-500 (går veldig opp og ned), 15 rasjoner mat, 30 bandasjer, og til sammen rundt 15 med kits. Ammunisjon er litt forskjellig, bruker haglen mest mot mutanter og når jeg kommer tett på fiender. Bør jeg selge noe? Gå med mindre ammunisjon osv? Føler jeg såvidt kan plukke opp noe før jeg er like smidig som en hvalross på land. Er det mulig å gjemme av noe muligens? Har endel steder på PDA'n som viser "gode steder hvor det ikke ligger noe enda"...

Fant også ei ny rifle fra freedom folkene, husker ikke navnet men den tok nato 5.56 tror jeg? Sjekket kun raskt over og merket meg den lave treffsikkerheten før jeg fortsatte med min trofaste AK, burde jeg bytte over? Og, burde jeg droppe hagle?

Hoved oppdraget krever også at jeg har en beskyttelses drakt, akkurat nå har jeg kun stalker suit, hvor kan jeg få tak i bedre?

Og sist, hva kan jeg bruke penger på som er nogenlunde fornuftig? Har rundt 20k og det frister lite å skaffe mer siden jeg egentlig ikke har sett noen som selger noe som frister...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå, sitter fast på ett oppdrag. Skal hjelpe Duty med å storme en Freedom base ved å ta ut snipers. Ikke alltid like lett, men saken er at etter vi skal trekke oss ut gjør de det ikke. De bare står i basen deres og sloss/dør så jeg får ikke belønningen min, bør jeg patche? Har ett irriterende problem med at nesten alt jeg laster ned via nettleser blir korrupt, så vil helst vite om det hjelper.

Eventuelt noe jeg bør gjøre for å sørge for at de overlever?

Skrevet

Er vel ikke nødvendig for deg at de overlever? Jeg tror faktisk ikke at det er mulig engang. Freedom er tross alt overlegne i styrke. Belønningn skal du vel få uansett?

Skrevet

Hvordan skal jeg få den? Jeg går tilbake til gården for å få belønningen min men alle der var jo med i angrepet og ble drept =/ Eller, det var en der, men han sa ingenting. Og når jeg gikk tilbake var det 2 i live, men de kom seg ikke ut...mest fordi de stormet på alt som rørte seg av freedom soldater

Skrevet (endret)

Ja, andre etasje, ta til venstre og første rom til venstre. En med kraftig rustning og hagle i motsatt rom. Tok han nettopp og løpte tilbake, ingen er der =/ Antar det ikke hjelper å gå ut og inn av zonen for å se om noe skjer?

Etter å ha lest over gamespot sin guide vurderer jeg å gå over til Freedom, noen som kan si om noen er "best"? :p

Endret av Ghaundan
Skrevet (endret)

:o den så bare herlig russisk ut, men, blir den ikke slitt etterhvert? merket at ak'n min (har en med oppgradert firing rate) har begynt å låse seg litt, selv om den er høyt oppe på grønn.

Men har noen tips til oppdraget da? Til og med gamespot sa det var lite trolig jeg fikk belønningen =/ Bør jeg prøve å drepe mesteparten først, så starte oppdraget?

Valgte like så godt Freedom, og det gikk mye glattere. De jeg angrep Duty med var ikke de jeg skulle levere oppdraget til etterpå (om Duty versjonen var slik hadde det spart meg for mye bry)

Men jeg må nesten spørre igjen, har penger noen verdi i dette spillet? Jeg har tatt endel side oppdrag og de gir vanligvis penger i belønning, men ingen av traderne jeg har møtt (alle 2) har noe som frister i det hele tatt, det de har er langt under det jeg allerede bruker =/

Endret av Ghaundan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...